اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر هیئت نظارت بر انتخابات کوهبنان:

عوامل اجرایی برای انجام انتخاباتی سالم تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: تمام عوامل نظارت و اجرایی انتخابات در راستای انجام انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

عوامل اجرایی برای انجام انتخاباتی سالم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رضا توکلی عصر امروز در جلسه مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت شهر کوهبنان اظهار داشت: از زمان صدور احکام اعضای هیئت‌های نظارت مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد موارد قانونی به آنها تذکر و از آنها خواسته شد، طبق دستورالعمل و شرح وظایف از هیچ کاندیدایی حمایت نکنند.

وی افزود: در صورت گزارش و مشاهده طبق مواد آیین‌نامه برخورد قانونی می‌شود.

توکلی تصریح کرد: اعضای هیئت نظارت شهرستان پس از دریافت لیست معرفی 30 نفر از معتمدان محلی از سوی فرمانداری تشکیل جلسه داد و پس از مشورت و بررسی موارد قانونی معتمدان، لیست‌های مذکور را تأیید و به مراجع مربوطه تحویل داد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه هرگونه تخلف انتخاباتی قبل از زمان تبلیغات در شهرستان مشاهده شود، باید گزارش شود، لذا آیین‌نامه اجرایی انتخابات را برای مطالعه در اختیار سرناظران و ناظر مسئول قرار داده‌ایم تا آنان بیشتر با موارد قانونی آشنا شوند.

توکلی به تمام عوامل نظارت و اجرایی توصیه کرد در راستای انجام انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

سیدجلال شادمان قائم‌مقام هیئت نظارت شهرستان کوهبنان نیز نبودن از بستگان نسبی و سببی کاندیداها، بومی بودن یا حداقل پنج سال سکونت در محل مورد نظر و عدم تخلف در انتخابات سال‌های قبل را از مهم‌ترین شرایط معتمدان دانست و افزود: عوامل اجرایی با توجه به اینکه برگزارکننده انتخابات هستند و عوامل نظارت هم امین مردم در زمان انتخابات هستند، باید از طرفداری کاندیدا یا کاندیداهای حاضر در صحنه اجتناب کنند.

رمضان ایزدی مسئول بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: از حدود سه ماه قبل که استارت  انتخابات زده شده، تمام کارها در حال انحام است و در همین راستا سه نفر به عنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان انتخاب شده‌اند و وظیفه دارند در صورت بروز هرگونه تخلف مراتب را به مراجع مربوطه گزارش دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول