اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

احساسات در رأی مردم در انتخابات غلبه نکند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رأی مردم در انتخابات در راستای مباحث کشوری نباید براساس احساسات آنها باشد و آینده کشور با حضور حد‌اکثری مردم در انتخابات تضمین می‌شود.

احساسات در رأی مردم در انتخابات غلبه نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه 10 اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره و در تمامی زمینه‌ها حضور حد‌اکثری خود را برای حفظ کشور به تمامی دنیا ثابت کرده‌اند و ایرانیان همواره و در تمامی موارد به اعتقادات دینی خود پایبند هستند.

وی با اشاره به رمز دوام و پایداری انقلاب اضافه کرد: اعتقادات دینی مردم به عنوان پشتوانه کشور و حافظ جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح شهر تا پایان سال‌جاری تصریح کرد: در دهه فجر جاری پروژه‌های بسیاری در سطح شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و در سال آتی نیز بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه در مناطق مختلف اصفهان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه شهر با مشارکت مردم با شورای شهر و مدیریت شهری محقق می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 12 سال از فعالیت‌ شورا‌ها می‌گذرد و طی این مدت طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در راستای خدمت‌رسانی به مردم در سطح شهر اجرا شده است.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهر همراه با حمایت‌های مردم بوده است، تاکید کرد: مردم باید همواره اعتقادات دینی و باور قلبی خود را در تمامی موارد حفظ کنند و رأی مردم در انتخابات در راستای مباحث کشوری نباید براساس احساسات آنها باشد و آینده کشور با حضور حد‌اکثری مردم در انتخابات تضمین می‌شود.

وی به ضرورت مشارکت و همراهی مردم با مدیریت شهری در تمامی زمینه‌ها اشاره کرد و افزود: اجرای مناسب پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و توسعه و ارتقای مناطق مختلف شهر همراهی و مشارکت مردم را می‌طلبد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: در حال حاضر و در آستانه انتخابات دشمن به دنبال ایجاد چالش در حضور حد‌اکثری مردم در انتخابات است.

وی گفت: تمامی مردم باید با حضور حد‌اکثری خود در انتخابات تمام توطئه‌های دشمن را در این زمینه خنثی کنند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول