اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

اخلاق دینی در انتخابات نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه، گفت: اصول اخلاقی دینی باید در انتخابات نهادینه شود.

اخلاق دینی در انتخابات نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، با بیان اینکه فرهنگ پایه توسعه و پیشرفت جامعه است، بیان داشت: شهرستان سوادکوه دارای پایه‌های فرهنگی و دینی عمیقی است که آمار پایین جرم در این شهرستان دلیلی بر مدعای ماست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید با توجه به ابعاد آینده‌نگرانه و تاثیرگذار آن مورد توجه قرار گیرد.

رحمتی به برنامه‌های دهه‌فجر سوادکوه اشاره و تصریح کرد: کمیته‌های مختلف ستاد دهه‌فجر شهرستان سوادکوه تشکیل شده و در حال برگزاری برنامه‌های مختلف است.

این مسئول خواستار انعکاس صدای اذان در مساجد و اماکن شهرستان شد و افزود: یکی از رسالت‌های مهم مساجد و اماکن مقدس در گسترش مفاهیم دینی و مذهبی است و باید توسط هیئت امنای آن برنامه‌ریزی انجام گیرد.

معاون فرماندار سوادکوه به بیان اخلاق انتخاباتی در انتخابات مجلس نهم پرداخت و عنوان کرد: اصول اخلاق انتخاباتی و دینی باید در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

وی از مسئولان فرهنگی شهرستان سوادکوه خواست در زیباسازی فضای شهرستان برای دهه‌فجر تلاش کنند و به مصوبات کمیته‌های 16 گانه ستاد دهه فجر عمل کنند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه‌های دهه‌فجر خود اشاره کردند و خواستار همکاری و حضور مدیران ادارات و نهادها در برنامه‌های فرهنگی شهرستان شدند.

انتهای‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول