اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری:

انتخابات در بروجن مکانیزه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ‌صورت صددرصد مکانیزه در شهرستان بروجن خبر داد.

انتخابات در بروجن مکانیزه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجتبی نوروزی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بروجن، اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد انتخابات استان در شهرستان بروجن به دلیل مساحت کم و دارا بودن شعبه‌های اخذ رای کمتر صددرصد مکانیزه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اجرای انتخابات به صورت صددرصد رایانه‌ای آموزش‌های لازم برای تمامی شعب اخذ رای و آگاه‌سازی عموم رای‌دهندگان انجام می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه انتخابات در حوزه‌های صددرصد مکانیزه با 25 فرایند انجام می‌شود، گفت: بر اساس قانون انتخابات برگزاری فرآیند انتخابات در دیگر حوزه‌ها با 24 فرایند برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به عوامل موثر در برگزاری انتخابات سالم، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مسئولان در انتخابات، جلوگیری از سوءاستفاده از امکانات دولتی در انتخابات و نظارت بر رعایت اصول و قوانین انتخاباتی از طرف نامزدها از عوامل موثر در برگزاری انتخابات سالم در استان و کشور است.

وی، قانون انتخابات در ایران را جامع و کامل دانست و گفت: قانون همه مسایل را در مورد انتخابات، شیوه برگزاری، تخلفات و تمام آنچه مربوط به انتخابات می‌شود، مشخص کرده و راهکارهای مناسبی هم به‌ویژه در این دوره برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی اندیشیده شده است.

نوروزی افزود: فردی که به‌عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب می‌شود، نماینده تمامی مردم حوزه انتخابیه اعم از موافقان و مخالفان است و باید فارغ از نگاه محلی و قومی به موضوعات کشور و منطقه، نگاه کلان داشته باشد.

وی بازگشت به معیارهای انتخاب درست را از دیگر اهداف اجرای طرح پایش انتخابات در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان عنوان و اضافه کرد: افزایش امنیت ملی با مشارکت مردم به انتخاب نمایندگانی دلسوز، مومن و متعهد در این استان کمک موثری خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول