اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقاف صورت گرفت

پرده‌برداری از طرح جامع امامزاده سبزپوشان گراش

خبرگزاری فارس: با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقاف و امور خیریه طرح جامع امامزاده سبزپوشان گراش پرده‌برداری شد.

پرده‌برداری از طرح جامع امامزاده سبزپوشان گراش

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش رئیس اداره امور بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در حاشیه این مراسم که بعد از ظهر امروز برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گراش اظهار داشت: این طرح جامع در 50 هزار مترمربع تهیه و در سه بخش زیارتی، فرهنگی، گردشگری و خدماتی طراحی شده است.

الیاس رضایی ادامه داد: با اعلام آمادگی نیک‌اندیشان  گراشی تا سه هفته آینده مرحله نخست این طرح با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

رضایی بیان کرد: مردم گراش از قدیم‌الایام به  امامزاده سبزپوشان ارادت خاصی داشتند و با توجه به قرار گرفتن امامزاده در موقعیت گردشگری و توان مالی خیران گراشی در آینده‌ای نزدیک به یکی از مجتمع‌های بزرگ زیارتی، گردشگری و خدماتی این شهرستان تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح شامل ساختمان اصلی، رواق‌ها، بخش‌های فرهنگی، گردشگری، ویلاهای اقامتی، کمپینگ، زائرسراها و سایر امکانات خدماتی و رفاهی است.

مدیر امور بقاع متبرکه استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به اجرای طرح جامع امامزادگان در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای 140 طرح جامع برای امامزادگان فارس به تصویب رسیده است.

رضایی بیان کرد: تاکنون نیز مرحله نخست 40 طرح جامع امامزاده‌های فارس عملیاتی شده است.

به گزارش فارس، در حال حاضر  یک‌هزار و 408 بقعه متبرکه در استان فارس وجود دارد و سالانه ارادتمندان اهل بیت (ع) برای زیارت و عرض ارادت به این امامزادگان مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/آ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول