اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف لاریجان خبر داد

بهره‌برداری از پل و جاده امامزاده محمد قریشی گزنک

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش لاریجان گفت: دو دهنه پل و جاده یک و نیم کیلومتری امامزاده محمد قریشی(ع) شهر گزنک لاریجان در هفته وقف به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پل و جاده امامزاده محمد قریشی گزنک
به گزارش خبرگزاری فارس از بخش لاریجان آمل، دو دهنه پل و جاده یک و نیم کیلومتری امامزاده محمد قریشی(ع) شهر گزنک لاریجان که با تلاش اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان به اتمام رسید صبح امروز در هفته وقف بهره‌برداری شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش لاریجان صبح امروز در آیین هفته وقف و بهره‌برداری از پل و جاده امامزاده محمد قریشی(ع) شهر گزنک لاریجان بیان داشت: وقف از اندیشه‌ها و بنیان‌های دینی مکتب اسلام است که قدمتی بیش از 1400 سال دارد.
حجت‌الاسلام مهدی خواجه‌وند صالحی با اشاره به مهم‌ترین فعالیت این اداره تصریح کرد: سال گذشته در هفته وقف افتتاح و بهره‌برداری از مکان امامزاده علی‌(ع) منطقه فشنگ را داشتیم که بیش از 12 سال بدون استفاده به حال خود رها شده بود.
وی با اشاره به اینکه منطقه لاریجان در مظلومیت به سر می‌برد خواستار توجه بیشتر به این بخش از سوی مسئولان استانی شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش لاریجان مازندران با اشاره به کار بزرگ اداره اوقاف منطقه در ساماندهی راه روستایی و احداث پل امامزاده محمد قریشی(ع) شهر گزنک خاطرنشان کرد: برای امامزاده محمد قریشی در شهر گزنگ دو دهنه پل به همراه حدود یک و نیم کیلومتر جاده احداث کردیم که در هفته وقف سال گذشته کلنگ‌زنی شد و بعد از گذشت یک سال به بهره‌برداری رسید.
صالحی با اعلام اینکه این پل و جاده ارتباطی به گفته مهندسان و صاحب‌نظران نیاز به مدت زمان خیلی بیشتر از یک سال داشت، بیان داشت: بنا به گفته اهالی لاریجان مردم شهر گزنک برای ساخت این جاده و پل در طول مدت 15 سال فکرهای زیادی داشتند که موفق نبودند ولی اداره اوقاف منطقه در این بخش خوب درخشید و توانست آرزو و خواست 15 ساله مردم را برآورده کرده و این مهم را محقق کند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
   
 
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول