اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنبد امامزاده یعقوب(ع) نصب شد/ شستشوی المان‌های شهری در بخش حریم جنوب تهران

خبرگزاری فارس: در راستای پاکسازی المان‌های شهری و بهبود وضعیت محلات نسبت به شستشوی المان‌های شهری در روستاهای جنوب تهران اقدام شد.

گنبد امامزاده یعقوب(ع) نصب شد/ شستشوی المان‌های شهری در بخش حریم جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز در راستای بازدیدهای شهردار و مسئولان اداره خدمات شهری منطقه 20 از سطح روستاها و بررسی مشکلات و معضلات محلات به منظور پاکسازی و بهبود نمای شهری از سوی اداره زیباسازی نسبت به شستشوی کامل کرکره‌های مراکز تجاری در روستاهای غنی‌آباد، اشرف‌آباد و زمان‌آباد اقدام شد.
همچنین در راستای رسیدگی و رفع مشکلات محلات و بهسازی معابر واحد 137 منطقه 20 اقدام به نصب دریچه در خیابان اسفندیاری روستای کریم‌آباد، تعمیر و نصب دریچه در مقابل میدان شهرداری در روستای غنی‌آباد و مرمت و نصب پل روی نهر در خیابان سیاحی در روستای قمی‌آباد کرده است.
از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به نصب گنبد امامزاده یعقوب در روستای کریم‌آباد، نصب تابلو شناسایی مسیر در نبش کوچه مومنی در روستای زمان‌‌آباد و جداسازی و تعمیر سرویس بهداشتی ساختمان ناحیه اشاره کرد.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول