اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف لاریجان اعلام کرد

بنای 6 امامزاده لاریجان بازسازی شد/ وقف 680 میلیون ریالی خیر لاریجانی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش لاریجان آمل با اعلام اینکه بنای شش مزار امامزاده لاریجان بازسازی شد، از وقف 680 میلیون ریالی خیر لاریجانی به همراه یک هزار و 700 مترمربع زمین در روستای نیاک خبر داد.

بنای 6 امامزاده لاریجان بازسازی شد/ وقف 680 میلیون ریالی خیر لاریجانی
حجت‌الاسلام خواجه‌وند صالحی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بخش لاریجان آمل بیان داشت: در سال 90 شش موقوفه جدید داشتیم که این آمار بسیار خوب و قابل توجهی برای این منطقه از استان مازندران است.
وی با اشاره به اینکه شش وقف‌نامه جدید برای لاریجان نشان از تحولی در دیدگاه مردم منطقه به سنت حسنه وقف دارد، از وقف 680 میلیون ریالی داوود منفردی نیاکی خیر روستای نیاک لاریجان خبر داد.
صالحی با اعلام اینکه این خیر لاریجانی حدود یک هزار و 700 مترمربع زمین را در روستای نیاک وقف کرده است، افزود: وقف یکی از مهم‌ترین اموری است که باعث ماندگاری انسان و نام او بعد از مرگش در جامعه می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش لاریجان آمل با تاکید اینکه بنای شش امامزاده این بخش مرمت و بازسازی شد، گفت: برای هر بقعه متبرکه امامزادگان لاریجان 100 میلیون ریال اعتبار دریافت کردیم که در مجموع این مبلغ به 600 میلیون ریال می‌رسد.
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این اداره در بخش لاریجان عنوان کرد: ساخت سرویس بهداشتی امامزاده حمزه جوانمرد کهرود، سامان‌دهی و کاشی‌کاری حمام موقوفه شاه عباسی و آبگرم لاریجان و رسیدگی و ساماندهی به دیگر اماکن متبرکه و بقاع این بخش از اقدامات این اداره بود.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول