اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر از امروز در استان اصفهان

دانش‌آموزان میزبان جنگ شادی و برنامه‌های ترکیبی هستند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: از امروز دانش‌آموزان استان اصفهان به مناسبت دهه فجر میزبان جنگ شادی و برنامه‌های شاد ترکیبی هستند.

دانش‌آموزان میزبان جنگ شادی و برنامه‌های ترکیبی هستند
مهدی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره برنامه‌های اجرایی در دهه فجر سال‌جاری اظهار داشت: نسبت به دهه فجر سال گذشته در سال‌جاری برنامه‌های شاد و متنوعی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها تهیه شده است.

وی با شرح تعدادی از برنامه‌ها در دهه فجر سال‌جاری بیان داشت: یک صد جنگ شادی تهیه شده که مجموعه‌ای از مفاهیم اخلاقی و اجتماعی شامل حسن خلق، رعایت حقوق دیگران و مشارکت فعال در اداره شهر را در بردارد که بیشتر در مناطق سه و 9 آموزش و پرورش از امروز کار خود آغاز کرده است.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: بیشتر برنامه‌های ذکر شده در قالب‌های هنری اعم از نمایش صحنه‌ای و خیابانی، سرود، کارگاه قصه‌گویی بوده است.

وی دیگر برنامه‌های ترتیب داده شده توسط کمیته فرهنگ شهروندی را به شرح زیر تصریح کرد: برگزاری پنج برنامه بزرگ ترکیبی با حضور بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی اصفهان(باغ ابریشم) ترتیب داده شده است.

بقایی با بیان این مطلب افزود: برنامه ترکیبی که شامل سرود، مسابقه، تئاتر و غیره است و از امروز آغاز و تا 15 بهمن‌ماه ادامه دارد و بیشتر دانش‌آموزان منطقه چهار آموزش و پرورش را در بر می‌‌گیرد.

وی برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و کاریکاتور در فرهنگسراها، مراکز هنری و آموزشگاه‌های شهر اصفهان را از دیگر ویژه برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر برشمرد و بیان داشت: این نمایشگاه‌ها از روز یازدهم بهمن‌ماه سال‌جاری به شکل دوره‌ای در مکان‌های مختلف طی آغاز و به مدت سه روز با موضوعات اخلاقی در مکان‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگ شهروندی در ایام‌الله دهه فجر را برگزاری مسابقات تصویری در میان کانون‌های فرهنگی شهر اصفهان اعلام و تصریح کرد: مجموعه‌ای از مستندهای تصویری با موضوعاتی هم‌چون صله رحم، خوش قولی، حفظ پاکیزگی شهر، پرهیز از تخلفات شهری و سد معبر آماده و در میان خانواده‌ها توزیع و پس از جمع‌آوری و تصحیح پاسخ‌ها، هم‌زمان با 22 بهمن‌ماه از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول