اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و‌گو با فارس مطرح شد

برپایی سرود انقلابی 1357 نفری دانش‌آموزان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دانش‌آموزی ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی گفت: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری سرود انقلابی 1357 نفر از دانش‌‌آموزان آذربایجان غربی برپا می‌شود.

برپایی سرود انقلابی 1357 نفری دانش‌آموزان آذربایجان غربی

محمد نیکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این مراسم هرسال همزمان با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در مرکز استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و در آن 1357 دانش‌آموز یک صدا سرود انقلابی را در کنار راهپیمایی می‌خوانند.

وی محل اجرای این سرود را محل اجرای قطعنامه عنوان کرد و افزود: کاورهایی برای این منظور برای دانش‌آموزان تهیه شده است که این کاورها به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران هستند. این مسئول از به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با ورود تاریخی امام خمینی به ایران در روز 12 بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان غربی به صدا در می‌آید.

نیکدل از برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و قرآنی در ایام‌الله دهه فجر برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: سطح هشتگانه مسابقات فرهنگی هنری در سطح مدارس تمام شده است و در سطح شهرستانی نیز برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه 15 بهمن ماه نیز مسابقات قرآنی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در سطح مدارس قرآنی استان برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری جشنواره فیلم رشد خبر داد و اظهار داشت: جشنواره فیلم رشد در مدارس استان آذربایجان غربی در دهه فجرامسال برگزار می‌شود. نیکدل برگزاری نشست‌های انقلابی در مدارس را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری نشست سیاسی و گفتمان ترویج ولایت در سطح مدارس راهنمایی و دبیرستان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول