اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان بوشهر خبر داد

قصه‌گوی بوشهری برگزیده ویژه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: نرگس رومینا قصه‌گوی بوشهری در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ارومیه به عنوان برگزیده ویژه جشنواره معرفی شد.

قصه‌گوی بوشهری برگزیده ویژه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر زکیه امیرپور دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور قصه‌گوهای ایرانی و خارجی در ارومیه برگزار شده بود.

وی افزود: هیئت داوران این جشنواره متشکل از مصطفی رحماندوست، فاطمه جعفرزاده، مورتی بناتا، معصومه باقری و مریم مهدوی در بیانیه‌ پایانی خود، در بخش 4 بانوی ادیان "نرگس رومینا" از بوشهر با قصه "هروله" را به عنوان برگزیده جشنواره معرفی کردند.

امیرپور با تبریک این موفقیت به هنرمند بوشهری اظهار داشت: جا دارد مسئولان استانی توجه بیشتری به هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشته باشند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تصریح کرد: همچنین هیئت داوران جشنواره در بیانیه خود"سولماز صادق‌زاده" با قصه "مهر آب" از اردبیل، آسیه رحمتی با قصه "رزمنده‌ای با تیر و کمان" از خوزستان و "رقیه دوست‌‌ فاطمی‌ها" با قصه "ستاره غریب" از یزد را به ترتیب شایسته کسب مقام‌های اول تا سوم بخش دفاع مقدس این جشنواره معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، در بخش مربیان فرهنگی، "سمیه اصحاب‌صحف" با قصه "آقا یه پایه سوار می‌یاد" از یزد، "محمدجواد علیمردانی" با قصه "رفیق و نارفیق" از فارس، "شیما صمدی" با قصه "ماهی به سرفه" از کردستان، "نیکی قبادی" با قصه "نان و آب" از گیلان، "گلناز کیانی" با قصه "ماجرای یک انگشتر" از اصفهان و "فرزانه قاسمی" با قصه "خدا تواناست" از یزد برگزیده شدند.

در همین حال "زهرا فاطمی" با قصه "حرف‌آباد" از سیستان و بلوچستان به عنوان برگزیده بخش هنری ادبی معرفی شد.

در بخش بین‌الملل که شامل قصه‌گویان آزاد، پیشین و خارجی جشنواره بود "لیلا ابراهیمی" با قصه "میهمان کوه" از قزوین، "الهام دارابی" با قصه "ماهرخ" از تهران، "جورجیانا النا پویان" با قصه "شاهزاده خانم ارغوانی" از رومانی، "دکتر واجوپا توسا" با قصه "قوی سفید" از تایلند و "ناهد فرحات" با قصه "آنچه از حضرت زهرا(س) آموختم" از لبنان به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم این بخش را از آن خود ساختند و جوایزی به آنان شامل لوح تقدیر، تندیس و جایزه نفیس جشنواره اهدا شد.

همچنین در این مراسم لوح‌ تقدیر و تندیس جشنواره به تورنه جوزفه ژوژو قصه‌گوی کانادایی و ابراهیم چهرگانی قصه‌گوی استان آذربایجان غربی اهدا شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول