اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد

برگزاری جشنواره موسیقی در دهه فجر در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری جشنواره موسیقی در دهه فجر در همدان خبر داد.

برگزاری جشنواره موسیقی در دهه فجر در همدان
هادی فیض منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ستاد دهه فجر شهرستان همدان، کمیته فرهنگی و هنری ستاد بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان است که در این راستا برنامه‌هایی را برای این دهه برنامه‌ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: کمیته فرهنگی جلسات خود را را برگزار کرده که 16 برنامه شاخص استخراج شده و در این دهه در سطح شهرستان همدان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی استان خبر داد و گفت: جشنواره موسیقی از 16 تا 18 بهمن ماه در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی از سراسر استان در همدان برگزار می‌شود که 9 گروه موسیقی سنتی است که اجرای برنامه خواهند داشت.

فیض‌منش در ادامه بیان کرد: در مجتمع آوینی هم صبح و بعد‌ از ظهر و در پلاتوی شماره یک مجتمع ابن‌سینا نمایش‌هایی‌ اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: جشن انقلاب، نمایشگاه روزشمار انقلاب، نمایشگاه عکس در مجتمع آوینی، شب‌های فجر در دو مسجد، نمایشگاه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای بوعلی، عصر شعر زمستانه با موضوع انقلاب و تجلیل از نخبگان از برنامه‌هایی است که در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری 100 برنامه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، جشن انقلاب، آذین‌بندی مساجد، مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب و اعزام به موزه دفاع مقدس، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و ورزشکاران نمونه محلات مختلف نیز از جمله برنامه‌های ماست.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول