اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خبر داد

سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و سیاسی در جشن‌ انقلاب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از سخنرانی شخصیت‌های برجسته حوزوی و سیاسی در مراسم جشن انقلاب خبر داد.

سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و سیاسی در جشن‌ انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در نشست خبری مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که شامگاه یکشنبه برگزار شد در سخنانی به تشریح برنامه‌های این مراسم پرداخت و اظهار داشت: این مراسم مردمی‌ترین برنامه گرامیداشت دهه فجر است که در طول سال‌های گذشته به مدت 10 شب در مسجد سجادیه خیابان انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه بر اهمیت این مراسم می‌افزاید این است که در دهه چهارم انقلاب باید مسائل اصیل انقلاب اسلامی برای نسل جدید بازخوانی شود و به همین دلیل برنامه‌های زیادی در پیش است و احساس ما این است که از طریق این مراسم باید پیام انقلاب را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات بارز این مراسم را دعوت از شخصیت‌های برجسته حوزوی و سیاسی دانست و افزود: امسال نیز در این مراسم از شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آیت‌الله حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، حجت‌الاسلام محمد جواد فاضل لنکرانی، حجت‌الاسلام پور محمدی و آقایان قالیباف، متکی و لاریجانی بهره خواهیم برد.

بنایی در ادامه به تشریح برنامه‌های جانبی این مراسم پرداخت و گفت: طبق روال سال‌های گذشته مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: از کتاب فجر ماندگار که محصول سخنرانی شخصیت‌های برجسته نظام در سال‌های گذشته است نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول