اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جبالبارز خبر داد

برگزاری جشن انقلاب در روستاهای بخش جبالبارز

خبرگزاری فارس: بخشدار جبالبارز گفت: جشن انقلاب با همکاری شوراها و دهیاری‌ها در روستاهای بخش جبالبارز برگزار می‌شود.

برگزاری جشن انقلاب در روستاهای بخش جبالبارز

محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بخش جبالبارز اظهار داشت: زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شهید باهنر این بخش به پاس ادای احترام به امام راحل و شهدای انقلاب نواخته می‌شود.

وی افزود: گلزار شهدای مرکز بخش جبالبارز و سایر روستاهای هیشین و میجان با هماهنگی ستاد دهه فجر مرکز این بخش و شوراهای روستاها در ایام‌الله دهه فجر غبارروبی می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: مردم مؤمن و ولایی بخش جبالبارز مانند همیشه در مراسم نماز باشکوه جمعه این بخش حضور می‌یابند تا به دشمنان این مرز و بوم نشان دهند که همواره حامی و پشتیبان ولایت هستند.

وی دیدار با خانواده شهدای شهر جبالبارز و تجمع بسیجیان در مسجد جامع این بخش را یکی دیگر از برنامه‌های این دهه برشمرد و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای دهستان‌های مسکون، رضوان و سقدر و جشن انقلاب با همکاری شوراها و دهیاری‌های این روستاها نیز انجام می‌شود.

سعیدی بیان کرد: شبی در محضر قرآن نیز با همکاری ستاد دهه فجر و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در بخش جبالبارز برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: گردهمایی بانوان بسیجی توسط بسیج خواهران بخش جبالبارز در دبیرستان کوثر این بخش به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین مردم ولایت‌مدار بخش جبالبارز در راستای دفاع از اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران و پاسخ به توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان این مرز و بوم در مراسم راهپیمایی باشکوه و بزرگ روز 22 بهمن ماه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول