اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیین اختتامیه ‌جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی آغاز شد

خبرگزاری فارس: آیین چهارمین جشنواره وبلاگ نویسان عاشورایی در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولان فرهنگی و فعالان عرصه سایبر در شهرری آغاز شد.

آیین اختتامیه ‌جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران دقایقی پیش آیین اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی با حضور برخی از مسئولان فرهنگی و فعالان عرصه سایبری داخل و خارج از کشور در فرهنگسرای ولاء شهرری آغاز شد.

‌در راستای برگزاری آیین چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان آئین عاشورایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ عاشورایی و نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در فضای سایبر عنوان کرد و گفت: به فضل خداوند متعال این جشنواره با استقبال با شکوه فعالان عرصه سایبر در داخل و خارج از کشور روبه‌رو شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی محمدیان افزود: در چهارمین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی حدود سه هزار اثر توسط یک هزار و 864 وبلاگ نویس به این جشنواره ارسال که این آثار توسط هیئت داوران بررسی و در آئین افتتاحیه برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به بخش ویژه این جشنواره تأکید کرد: بخش بیداری اسلامی بخش ویژه این جشنواره بود که با استقبال با شکوه شرکت کنندگان داخلی و خارجی روبرو شد که در نهایت با توجه به اهمیت موضوع بیداری اسلامی از شش نفر از شرکت کنندگان این بخش تجلیل به عمل آمده که دو نفر از آنها از شرکت کنندگان خارجی این جشنواره می‌باشند.

این گزارش حاکی است برگزیدگان این دوره از سوگواره همزمان با برگزاری این جشنواره هدایای خود که شامل کمک هزینه سفر کربلا و مشهد مقدس است را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول