اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای ‌شهر شوشتر خبر داد

پایان بررسی لایحه عوارضات سال 91 شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از پایان بررسی لایحه عوارضات سال 91 شهرداری شوشتر در شورای شهر خبر داد.

پایان بررسی لایحه عوارضات سال 91 شهرداری شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: بررسی لایحه عوارضات شهرداری شوشتر در سال 91 پس از ارسال به موقع شهرداری شوشتر در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل فعالیت بسیار زیاد کارشناسی در شهرداری برای تدوین این لایحه در شورای شهر فعالیت کارشناسی در این‌باره انجام نشد و بررسی و جرح و تعدیل‌هایی در این لایحه انجام ‌و برای تصویب نهایی به استانداری خوزستان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه بررسی این لایحه اهمیت بسیار زیادی داشت، تاکید کرد: به دلیل اهمیت بسیار زیاد این لایحه بررسی آن به صورت خارج از نوبت در دستور کار قرار گرفت و شورای شهر پنج جلسه سه الی چهار ساعته برای این لایحه تشکیل داد تا این مهم به نتیجه برسد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عوارضات سال 91 شهرداری شوشتر افزایش چشم‌گیری نداشته‌اند، تاکید کرد: عوارضات شهرداری شوشتر افزایش چشم‌گیری نداشته‌اند و میانگین افزایش بین 10 تا 15 درصد بوده است.

حسین‌زاده با تشکر از شهرداری شوشتر برای تدوین کامل و کارشناسی این لایحه تاکید کرد: این لایحه به صورت کارشناسی شده و جامع تنظیم شده بود و به این دلیل زمان زیادی از شورای شهر برای تصویب را به خود اختصاص نداد و به دلیل ارسال به موقع زمان برای جلسات متعدد برای شورای شهر وجود داشت.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول