اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

تخفیف در عوارضات شهرداری شوشتر برای خیران مسجدساز

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از تخفیف ویژه برای خیران مسجدساز در این شهر در اخذ عوارضات شهرداری خبر داد.

تخفیف در عوارضات شهرداری شوشتر برای خیران مسجدساز
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر که به منظور بررسی لایحه عوارضات محلی سال 91 شهرداری شوشتر تشکیل شده بود، اظهار کرد: در عوارضات سال آینده برای خیران مسجدساز در عوارضات شهری تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به میزان این تخفیف خاطرنشان کرد: برای اخذ عوارضات برای ساخت مسجد از تعریف مسکونی استفاده می‌شود که این خود نیز نوعی تخفیف محسوب می‌شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: در این تخفیف‌ها در صورتی که اداره اوقاف درخواست ساخت مسجد را به شهرداری ارائه کند، 80 درصد قیمت عوارضات مسکونی از آنها اخذ می‌شود، ولی در صورتی که خیران مسجدساز این تقاضا را به شهرداری تحویل دهند این عوارضات تنها تا سقف 50 درصد تعرفه مسکونی اخذ می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها تنها برای تشویق مردم برای ساخت مسجد در سطح شهر شوشتر است، خاطرنشان کرد: باید برای فراهم کردن زمینه برای فعالیت خیران در سطح شهر اقدام کرد و در این‌باره شورای شهر سیاست‌های تشویقی را در لایحه عوارضات شهرداری در سال 91 در نظر خواهد گرفت.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر در ماه‌های گذشته فعالیت بسیار زیادی داشته است، افزود: مردم تغییر را در سطح شهر درک کرده‌اند و به این دلیل برای پرداخت مطالبات شهرداری روزانه مراجعه می‌کنند و به نوعی با شهرداری آشتی مجددی کرده‌اند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول