اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

شهرداری در دریافت عوارض از بانک‌ها توفیق نداشته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد در دریافت عوارض از بانک‌ها توفیقات چندانی نداشته است.

شهرداری در دریافت عوارض از بانک‌ها توفیق نداشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عباس شیر محمدی ظهر امروز در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورای شهرداری مشهد برگزار شد در ارتباط با اصلاح عوارض کسب و پیشه از بانک‌ها اظهار داشت: تاکنون شهرداری مشهد در ارتباط با نقد کردن عوارض از بانک‌ها توفیقات چندانی نداشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بر این اساس از شهرداری مشهد می‌خواهیم نسبت به اخذ عوارض کسب و پیشه از بانک‌ها تحرک بیشتری داشته باشد.

* شاهد ارائه حتی خدمات عمومی از بانک‌ها نیستیم
در ادامه غلامرضا خواجی رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی در ارتباط با عملکرد بانک‌ها در سطح شهر مشهد به منظور ارائه خدمات به شهروندان گفت: آنچه که اکنون و در سطح بانک‌های سطح شهر می‌توان دید این است که حتی خدمات عمومی نیز از سوی بانک‌ها به شهروندان ارائه نمی‌شود.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه که در حال حاضر از سوی بانک‌‌ها مشاهده می‌شود این است که نرخ سودها دارای رشد قابل توجهی است اما در این میان ارائه خدمات از سوی بانک‌ها به مردم قابل توجه نیست.
در ادامه سید اسماعیل مفیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با اصلاح مصوبه عوارض کسب و پیشه بانک‌ها گفت: بر اساس این لایحه عوارض کسب و پیشه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در سال 91 سه برابر می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تعرفه‌های عوارض بانک‌ها اظهار داشت: بر این اساس با مصوبه امروز شورای اسلامی شهر مشهد، سرپرستی بانک‌ها عوارض کسب و پیشه آنان 600 هزار تومان، خزانه بانک‌ها به 300 هزار تومان و شعبه‌های بانک‌ها 420 هزار تومان می‌شود.

* 608میلیون یورو تسهیلات خارجی در خط ۲ قطار شهری اخذ شود
دیگر دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر مشهد دریافت تسهیلات خارجی به ارزش ارزی 608 میلیون یورو به منظور اجرای خط دو قطار شهری مشهد بود که مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد قرار گرفت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول