اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بانک مسکن کاشان خبر داد:

بخشودگی دیرکرد معوقات وام‌های بانک مسکن کاشان

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه سرپرستی بانک مسکن کاشان از بخشودگی دیرکرد معوقات تسهیلات بانک مسکن این شهرستان تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

بخشودگی دیرکرد معوقات وام‌های بانک مسکن کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی اصغر نادری دوشنبه شب در نشست روحانیون شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: دریافت‌کنندگان تسهیلات از بانک مسکن در سراسر کشور که در پرداخت وام‌های آنان وقفه افتاده‌است در صورت پرداخت معوقات وام‌های خود تا پایان آذر ماه سال جاری از 6 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد بهره‌مند می‌شوند.
وی در ادامه از معرفی پرداخت بیش از 6 هزار تسهیلات بانکی مسکن مهر در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: این میزان تسهیلات بیش از یکهزار و 200 میلیارد ریال است.
مسئول حوزه سرپرستی بانک مسکن کاشان، نرخ این تسهیلات را 4 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان نرخ تسهیلات ارائه شده معادل کارمزد تمام وام‌های قرض‌الحسنه است.  
به گفته وی ورود این میزان منابع مالی عظیم به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل می‌تواند نقش بسیار زیادی در گردش مناسب پولی، اشتغال و اقتصاد منطقه داشته باشد.
نادری در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدا، تأمین منابع مالی طرح مسکن کاشان به شش بانک دولتی واگذار شد تصریح کرد: با بررسی برخی بازخوردهای منفی در این زمینه در اردیبهشت ‌ماه سال 88  پرداخت تسهیلات و کمک به خانه‌دار شدن مردم به بانک مسکن سپرده شد تا این بانک در نعمت خانه‌دار شدن مردم سهیم باشد.
وی همچنین در مورد چگونگی پرداخت تسهیلات مسکن مهر گفت: این تسهیلات به بخش تعاونی‌های مسکن مهر، انبوه‌سازان مسکن و به خود مالکان انفرادی پرداخت می‌شود.   
مسئول حوزه سرپرستی بانک مسکن کاشان اظهار کرد: این تسهیلات با اخذ مشارکت مدنی پرداخت می‌شود و بعد از پایان کار و اتمام عقود مشارکت سهم بانک به مشتری فروش اقساطی با نرخ چهار درصد می‌شود.
وی عنوان کرد: این تسهیلات به طور کامل هدفمند و به صورت مرحله‌ای و نظارت و بازدید شده پرداخت می‌شود و سودی که از این راه محقق شود شرعی است و به دلیل اینکه تسهیلات هدفمند حقیقی است هیچگونه نگرانی بابت اینکه تسهیلات ارائه شده به هدف نرسد، وجود ندارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول