اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

کاندیداتوری 20 دانش‌آموز در انتخابات مجامع دانش‌آموزی درمیان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: 20 دانش‌آموز دختر و پسر درمیانی از مقطع متوسطه در انتخابات مجامع دانش‌آموزی شهرستان شرکت می‌کنند.

کاندیداتوری 20 دانش‌آموز در انتخابات مجامع دانش‌آموزی درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در گردهمایی مربیان پرورشی، بهداشت، تربیت‌بدنی و مشاوره درمیان اظهار داشت: از میان این افراد دو نفری که آرای بیشتری را کسب کرده باشند برای شرکت در انتخابات مجلس دانش‌آموزی کشور که در مرکز استان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

وی، شرایط شرکت دانش‌آموزان در انتخابات مجامع دانش‌آموزی را دارا بودن پایه علمی قوی و برخورداری از محبوبیت اجتماعی، انضباطی و فن بیان قوی دانست.

مدیر آموزش و پرورش درمیان ادامه داد: هشت دانش‌آموز دختر و پسر منتخب نیز به‌ عنوان مشاوران مدیر آموزش و پرورش در امر شوراها و تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند.

اژدری، از فعالیت بیش از 900 دانش‌آموز شهرستان در تشکلات دانش‌آموزی و هلال‌احمر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 22 گروه از دانش‌آموزان شهرستان در غالب تشکیلات دانش‌آموزی و هلال‌احمر فعالیت می‌کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه ساختار نظام تعلیم و تربیت در شهرستان برای سال آینده تغییر می‌کند، اضافه کرد: محتوای کتب درسی نیز باید برگرفته از متون اسلامی، شریعت ناب و قرآن باشد.

وی، رسالت مربیان و معلمان  آموزش و پرورش درمیان را تربیت نسلی مومن و متفکر برشمرد و تأکید کرد: تغییر و تحول در آموزش و پرورش بر طبق منویات مقام عظمای ولایت حول سه محور تغییر در ساختار، محتوا و نگرش ایجاد می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه در سند تحول بنیادین تمام مرزبندی‌های بین معلم و مربی برداشته شده است، ابراز داشت: در این سند معلم و مربی مترادف و مکمل یکدیگر هستند.

اژدری با اشاره به اجرای سند تحول در شهرستان تصریح کرد: در نظام جدید تعلیم و تربیت معلمان و مربیانی موفق هستند که به دو مقوله تعلیم و تربیت به طور هم‌زمان توجه داشته و خود را در مقابل نیاز دانش‌آموزان به این دو مقوله مهم مسئول بدانند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم‌زمان با آن تشدید تهدیدات استکبار علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: نیاز ضروری جوانان و دانش‌آموزان شهرستان ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بیان اهداف شوم دشمن و باز کردن اهداف پشت پرده دشمن از اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران می‌تواند به دشمن‌شناسی جوانان و نوجوانان شهرستان کمک مضاعفی کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول