اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

کاندیدای پیروز در انتخابات باید حمایت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدای پیروز در انتخابات باید مورد حمایت همه قرار بگیرد.

کاندیدای پیروز در انتخابات باید حمایت شود

محمد‌علی پرتویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سردشت و پیرانشهر اظهار داشت: پس از اعلام نتایج انتخابات همه اعم از مخالفان و موافقان برای رشد و توسعه کشور به معنای واقعی کلمه کاندیدای منتخب مورد حمایت قرار دهند و با حضور مشارکتی خود زمینه و بستر توسعه بیش از پیش فراهم کنند.

وی به لزوم شکل‌گیری هم‌افزایی در جامعه بعد از انتخابات تأکید کرد و گفت: باید با مشارکت یکدیگر زمینه را برای توسعه همه‌جانبه کشور فراهم کنند و این طور نباشد که جناح مخالف روزشماری کند تا عدم موفقیت دیگری را جشن بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات باشکوه به فضای آرام، آزاد و سالم بیش از هر چیز دیگر نیاز جدی وجود دارد تا در آن فضا کاندیداهای انتخابات مجلس نهم به رقابت سالم با یکدیگر بپردازند و برنامه‌های خود را به اقشار مختلف مردم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در هر رویداد سیاسی و اجتماعی مشارکت مردمی است گفت: بستر مشارکت زمانی در جامعه به نحو مطلوب فراهم می‌شود که عدالت در مورد همه کاندیداها رعایت شود و رأی‌دهندگان در فضای رقابتی سالم و توأم با نشاط به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مبادرت کنند.

پرتویی رقابت ناسالم بین کاندیداها موجب بی‌‌اعتمادی مردم دانست و عنوان کرد: کاندیداها باید در چارچوب قانون و ضوابط تعریف شده در این ارتباط، نسبت به تبلیغات روی آورند و حقوق سایر نامزدها را به نحو مطلوب رعایت کنند تا برای معرفی سوابق و برنامه‌ها همه فرصت و فضای کافی پیدا کنند.

این مسئول به لزوم حضور هوشمندانه مردم در انتخابات تأکید کرد و ابراز داشت: این انتخابات مانند موارد پیشین از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، از این‌ رو باید اقشار مختلف با جدیت و هوشیاری نسبت به انتخاب فرد مورد خود مبادرت کنند تا مجلس برخاسته از اراده ملت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و حضور میلیونی پای صندوق‌های رأی این نکته را  به اثبات می‌رساند که با وجود تبلیغات سوء دشمنان، ملت همچنان به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب پایبند هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول