اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

برگزاری انتخابات مانور قدرت نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: برگزاری انتخابات یک مانور قدرت برای نظام به شمار می‌رود.

برگزاری انتخابات مانور قدرت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت اظهار داشت: از آنجا که هفته وحدت با دهه فجر مقارن شده است باید تلاش شود، تمام مبانی آن در برنامه‌های این ایام گنجانده شود.

وی افزود: رویکرد جشن‌های انقلاب باید ایجاد وحدت و همدلی بر اساس موازین شرعی و اهداف نظام به همراه شور تبلیغات انتخاباتی باشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر در زمینه انتخابات بد عمل شود، این اجتماعات می‌تواند، چالش‌زا باشد، افزود: برگزاری انتخابات یک مانور قدرت برای نظام به شمار می‌رود.

عسکری، دهه فجر، هفته وحدت و انتخابات را فرصت‌های طلایی و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری جشن‌های دهه فجر بروز و نمود حضور مردم در صحنه انقلاب است.

وی ابراز داشت: همه این موارد فرصت‌های باارزشی است که‌ اگر به خوبی مدیریت شود و برنامه‌ریزی دقیق در مورد آن‌ها صورت گیرد، کار ارزشمندی صورت می‌گیرد.

عسکری بیان داشت: دست‌اندرکاران دهه فجر و اصحاب رسانه نقش بسیار مؤثر، چشمگیر و فرهنگ‌سازی می‌توانند در این برنامه داشته باشند و زمینه وحدت و انسجام تمام آحاد جامعه را فراهم کنند.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت عنوان کرد: باید با همدلی و برادری از بروز اختلافات در میان شیعه و اهل تسنن جلوگیری کرد و موجب تحکیم وحدت میان آن‌ها شد.

عسکری گفت: باید اهداف و موازین انقلاب را به نسل سوم که وارثان دانشمند و مورد اعتماد نظام جمهوری اسلامی هستند، انتقال داد.

وی با بیان اینکه بحث تحریم‌ها برای جوانان خطری بزرگ و شکننده به شمار می‌رود، اذعان داشت: اما ابتدای دفاع مقدس با تحریم‌های فراوان به ویژه در استحصال، بارگیری و انتقال نفت و با وجود هزینه‌های فراوان جنگ تحمیلی که بسیار در مضیقه بودیم، سرانجام به استقلال و آزادی دست یافتیم.

عسکری خاطرنشان کرد: کشور ایران بحران‌های سخت‌تر از این تحریم‌ها را پشت سر گذاشته است که نشان‌دهنده خودباوری جوانان ایرانی برای حفظ استقلال کشور است.

وی اذعان داشت: دشمنان نظام با این تحریم‌ها قصد داشتند، ما را به انزوا بکشانند، اما دانشمندان ما از این تهدیدها به نفع خود استفاده کرده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: در جشن‌های دهه مبارک فجر باید از سخنوران مطلع و آگاه نسبت به دوران انقلاب استفاده و از هنجارشکنی، کارهای خلاف موازین شرعی و ارزش‌های انقلاب پرهیز کرد.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول