اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد:

اعضای ستاد انتخابات مصوبات جلسات را با حساسیت پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گفت: اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گناباد مصوبات جلسات ستاد را با حساسیت پیگیری کنند.

اعضای ستاد انتخابات مصوبات جلسات را با حساسیت پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی صبح امروز در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات اطلاعات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات باید مصوبات جلسات را با حساسیت پیگیری کنند و موارد خواسته شده به ‌ویژه در تامین سیستم‌های شعب اهتمام لازم را انجام دهند.

وی افزود: تامین سیستم (با تمام متعلقات به جز پرینتر) و پشتیبانی شعب ثبت‌‌نام در روز اخذ رأی با اداره آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام‌نور گناباد است.

محمدی ادامه داد: اعضای کمیته فناوری که تامین و پشتیبانی شعب ثبت‌نام و اخذ رأی را برعهده دارند مشخصات نیروهای مورد نیاز خود را از اداره خود که برای پیکربندی، گردگیری، آماده‌کردن سیستم‌ها و پشتیبانی در روز اخذ رأی لازم دارند که مسئولیت سرگروهی کاربران را نیز برعهده دارند به ستاد انتخابات شهرستان اعلام تا هماهنگی لازم با ادارات مربوطه در این زمینه صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: فرمانداری با دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور و اداره آموزش و پرورش مکاتبه کرده تا رؤسای این دستگاه‌ها نهایت همکاری را با رابط آن اداره که عضو کمیته برگزاری انتخابات رایانه‌ای است، به منظور اجرای بند 1 و 2 مصوبات مبذول دارند.

محمدی گفت: آدرس محل شعب ثبت‌نام و اخذ رأی از طریق فرمانداری به اداره آموزش و پرورش ارسال تا این اداره هماهنگی لازم را با مدارسی که شعب ثبت‌نام و اخذ رأی در آن واقع است معمول تا در روز اخذ رأی از پرینتر مدرسه استفاده شود.

وی تصریح کرد: اداره ثبت احوال ضمن بررسی در ارتباط با افراد بالای 18 سال که کارت ملی دریافت نکرده‌اند تمهیدات لازم را به منظور توزیع کارت ملی بین تمام افراد واجد شرایط اتخاذ کند.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول