اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفارهرندی:

22 بهمن مقدمه ورود به آزمون انتخابات 12 اسفند است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال مقدمه‌ای برای ورود به آزمون بزرگ انتخابات 12 اسفند است.

22 بهمن مقدمه ورود به آزمون انتخابات 12 اسفند است

محمدحسین صفار هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مردم ایران هوشیار بوده و از درک بالایی برخوردارند همان طور که با حضورشان در راهپیمایی 9 دی سال 88 بعد از جریان فتنه که در هیچ 22 بهمنی چنین حضوری سابقه نداشت این بابصیرتی را آشکار کردند.

وی عنوان کرد: مردم ایران برای اینکه معرفت خود را در قبال حمایت از انقلاب و جمهوری اسلامی نشان دهند در 22 بهمن همان سال با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن سال 88، رکورد راهپیمایی روز 9 دی را شکستند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: مردم در هر برهه‌ای از زمان که احساس خطر کنند و انقلابشان را در معرض تهدید و آسیبی از ناحیه دشمنان داخلی و بیرونی ببینند، آنجاها آن برگ برنده خودشان را که حضورشان در صحنه است رو می‌کنند.

صفار هرندی با اشاره به اینکه وقتی در میدان مبارزه رقیبی دارید باید با قدرت وارد میدان شوید، اذعان داشت: زمانی که در برابر دشمن مشترک داخلی و بیرونی قرار می‌گیریم باید همه با هم ید واحده باشیم تا نقشه دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی نقش بر آب شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان متذکر شد: من معتقدم امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور همگانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه دیگری از حضور باشکوه مردم را شاهد باشیم چرا که اعتقاد داریم 22 بهمن امسال مقدمه‌ای برای ورود به آزمون بزرگی به نام انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در 12 اسفند است.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول