اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

تضعیف انتخابات هدف تحریم‏های اخیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد، بارزترین هدف مورد پیگیری از سوی استکبار جهانی در زمینه تحریم‏های اخیر ایران اسلامی را تضعیف جایگاه انتخابات آتی خواند.

تضعیف انتخابات هدف تحریم‏های اخیر است

حجت‏الاسلام حسین ردایی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: نوک تیز پیکان تیر نظام سلطه در تحریم‏های اخیر در زمینه نفت و بانک مرکزی ایران کمرنگ ساختن حضور مردم در انتخابات آتی است.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از یک‌سو و برپایی آیین متنوع و مختلف ایام‏الله دهه فجر در جای جای ایران اسلامی از طرفی دیگر تحمل استکبار از حضور مردم در صحنه‏های انقلابی را تاب کرده است.

ردایی تحریم را حربه‏ ناکارآمد و قدیمی غرب خواند و افزود: تحریم‏های جهان سلطه‏گر غرب طی سه دهه گذشته ادامه داشته و تمام‏ناشدنی است.

امام جمعه آبسرد با اشاره به تدبیر ضعیف سران ملل غربی خاطر نشان کرد: سرانی بی‏تدبیر بر راس امور ملل غربی حاکم هستند.

وی تصریح کرد: بروز چنین رفتارهای خالی از اندیشه در روزهای نزدیک به انتخابات آتی نشان‏دهنده اوج فقدان تدبر در امور این سران است.

ردایی، با اشاره به واکنش امت اسلامی ایران در قبال تحریم‏های اخیر غرب گفت: امت اسلامی ایران در سه دهه گذشته همواره رفتاری شایسته در قبال حرکات خصمانه استکبار جهانی داشته‌اند.

امام جمعه آبسرد تصریح کرد: این بار نیز به یاری باری تعالی و هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب مردم سلحشور ایران اسلامی درس بزرگ دیگری به دشمن زبون خواهند داد.

وی اضافه کرد: حضوری گسترده در آیین دهه مبارکه فجر و به تبع آن شرکت پرشور و نشاط در انتخابات سرنوشت‏ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر گرد یاس و ناامیدی را بر صورت فتنه‏گران داخلی و خارجی خواهد پاشید.

ردایی افزود: رفتار نابخردانه غرب به رغم برنامه‏های شیطانی آنها مردم ایران را به انقلاب اسلامی و منزلت والای ولایت فقیه دلگرم‏تر از گذشته می‏سازد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول