اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات محصول اراده جمعی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات در هر جامعه‌ای محصول اراده جمعی مردم محسوب می‌شود.

انتخابات محصول اراده جمعی است

آیت‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در 12 اسفند ماه انتخابات با شکوه دیگری برگزار خواهند کرد اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات اعم از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی اقشار مختلف مردم با همه امکانات موجود بسیج می‌شوند از این رو در این رویداد بزرگ ملی هر کس به نوعی ایفای نقش می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق قانون برای برپایی این انتخابات باید هیئت‌های بازرسی، اجرایی و نظارتی تشکیل شود که همه مردم در شکل‌گیری و آغاز فعالیت‌های هیئت‌های مذکور حضور مستقیم و جدی دارند به طوری که برپاکننده‌های انتخابات در کشور ما مردم هستند.

این مسئول انتخابات مذکور را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: هم اکنون در دهه چهارم پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و در کشورمان با وجود اعمال فشار از سوی  کشورهای غربی و به اجرا درآمدن تحریم‌های مختلف موجی از سازندگی آغاز شده بر این اساس باید از بین کاندیداها نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که در شتاب گرفتن فرآیند سازندگی کشورمان تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی به انتخابات مذکور چشم دوخته گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به میزان شرکت کردن مردم در این انتخابات، جایگاه نظام را بین گروه‌های مختلف ارزیابی خواهند کرد بر این اساس انتخابات مذکور از حساسیت مضاعفی برخوردار است.

قره‌باغی در بخش دیگری از سخنان خود با خطاب قرار دادن کاندیداها خاطرنشان کرد: از یک کاندیدای ولایی و متعهد به نظام اسلامی این انتظار وجود دارد با مطالعه و بررسی‌ ظرفیت‌ها و مشکلات به عرصه رقابت‌ با سایر کاندیداها به میدان بیاید و از مطرح کردن قول‌های غیرممکن و امیدوار کردن مردم به مسائل غیر عملی به طور جدی اجتناب کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هم اکنون در آستانه فرا رسیدن دهه فجر قرار گرفته‌‌ایم اذعان داشت: این ایام فرصت بسیار مناسبی برای زمینه‌سازی در راستای برگزاری انتخابات است به طوری که از طریق انعکاس عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بسترهای لازم را برای حضور حداکثری باید فراهم کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول