اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد اسلامشهر خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی کاروان انقلاب در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری کاروان انقلاب در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی کاروان انقلاب در اسلامشهر

صادق محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی در سطح محلات شهرستان اسلامشهر در قالب کاروان انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا هنرمندان و دوستداران انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع و گوناگون هنری در عرصه‌های مختلف هنر یاد و خاطره دلاورمردان این سرزمین را که باعث رهایی ایران از سلطه استبداد طاغوت شدند، را گرامی بدارند.

محمدزاده افزود: امسال با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان و برگزاری برنامه‌ها در تمام رشته‌های فرهنگی هنری در قالب جشنواره فرهنگی هنری کاروان انقلاب دهه فجر متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت.

وی بیان کرد: ما با شناسایی نقاطی از شهرستان تصمیم داریم، برنامه‌های دهه فجر امسال را در دل مردم برده و این برنامه‌ها را با همکاری عموم مردم و بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار کنیم.

محمدزاده گفت: در این جشنواره فرهنگی و هنری که در آن رویدادهای مهم انقلاب از زمان شروع تا پیروزی انعکاس داده می‌شود، برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌های بصیرت افزایی، کارگاه‌های آموزشی، راه‌اندازی کاروان‌های جنگ و شادی، خاطره‌گویی و... توسط هنرمندان اسلامشهری و علماء و شخصیت‌های دینی شهرستان به اجرا در خواهد آمد .

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: سخنرانی با موضوعات جنگ نرم و دشمن‌شناسی، اجرای تئاتر، نمایشگاه عکس، مسابقات ورزشی، بازدید و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و اردوهای مختلف نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح محلات و مناطق مختلف شهرستان به مدت 10 روز با بهره‌گیری از توان عموم مردم برگزار می‌شود.

محمدزاده تاکید کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده با ارگان‌ها ‌و نهادها و گروه‌های مختلف هنرمندان شهرستان، کاروان فرهنگی و هنری انقلاب هر روز در محله‌ای مستقر شده و ضمن بازدید مسئولان و اقشار مختلف مرم ولایت‌مدار این شهرستان، با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان و ایثارگران، برنامه‌های شاد و مفرح و متنوعی از سوی هنرمندان عرصه‌های مختلف در رابطه با انقلاب و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند 57 به معرض نمایش علاقه‌مندان و دوستداران انقلاب اسلامی در خواهد آمد .

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول