اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

همایش کاروان انقلاب دهم بهمن در گنبدکاووس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: همایش کاروان انقلاب با شرکت 5 هزار نفر از مردم شهرستان گنبدکاووس دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

همایش کاروان انقلاب دهم بهمن در گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی همایش کاروان انقلاب که در سالن جلسات فرمانداری با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همایش کاروان انقلاب دارای رویکرد انقلابی و پیوستگی با راهپیمایی 22 بهمن و حضور حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این برنامه اهدافی را دنبال می‌کند که بر اساس آن حضور جوانانی که انقلاب را ندیده‌اند در این برنامه اصل خواهد بود، تصریح کرد: حضور نسل جوان در همایش کاروان انقلاب از رویکردهای محوری است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: همایش کاروان انقلاب با حضور سخنرانان کشوری در مصلای امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار خواهد شد و از بین شرکت‌کنندگان این مراسم 72 نفر به زیارت کربلا خواهند رفت و 72 سفرنامه کربلا به نگارش در خواهد آمد.

احمدی اضافه کرد: به مناسبت سی‌وسومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی نیز 33 نفر از جوانان گنبدی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی نقش آموزش و پرورش، سپاه و کانونهای مساجد را در شرکت پرشور جوانان در این مراسم بزرگ مهم توصیف کرد و افزود: باید اطلاع‌رسانی مناسبی برای برگزاری باشکوه این مراسم صورت بگیرد.

احمدی گفت: 22 بهمن جشن پیروزی انقلاب و انتخابات مانور ملت ایران است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن در راستای مایوس کردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش مستمری دارد.

وی بر همراهی جدی ادارات با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری کاروان انقلاب تاکید کرد و گفت: برگزاری باشکوه این مراسم مقدمه‌ای برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه این همایش در شهرستان گنبدکاووس قبل از اذان مغرب برگزار میشود، اظهار داشت: در همایش کاروان انقلاب از سخنرانان مطرح کشوری و مداحان برتر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول