اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه حرکت همایش‌های 2 هزار نفری جوانان گلستان

زنگ کاروان انقلاب در شهر دلند شنیده شد

خبرگزاری فارس: در ادامه همایش‌های 2 هزار نفری جوانان استان گلستان که با شعارهای مختلف از اول بهمن ماه در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار شده است، این بار زنگ کاروان انقلاب در شهر دلند پیچیده شد.

زنگ کاروان انقلاب در شهر دلند شنیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسجد امام خمینی (ره)  ظهر امروز میزبان مردمان همیشه در صحنه شهرستان رامیان، به ویژه جوانان مومن، حزب‌اللهی و ولایتمدار بود.

سخنران این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر واعظ موسوی از‌ اندیشمندان و استادان برجسته اخلاق بود که در ارتباط با جوانان و مسائلی که محور جوانی وجود دارد مطالبی را یادآور شد.

وی جوانی را اصلی‌ترین مرحله حیات انسان‌ها خواند که می‌تواند در نتیجه یک هدایت و جهت‌گیری صحیح سلامت و سعادت انسان را ضمانت کند و باعث خوشبختی آدم در دنیا و آخرت شود.

این استاد اخلاق جوانان را اصلی‌ترین هدف دشمن در بحث جنگ نرم برشمرد و خاطر نشان کرد: توجه ما در برنامه‌ریزی‌های کلان باید بیش از گذشته شامل حال جوانان شود تا سرمایه‌های اصلی جامعه و ظرفیت‌های سازنده مملکت‌مان را به آسانی از دست ندهیم.

واعظ موسوی بسیاری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و دستیابی به علوم و فناوری‌های مختلف را مرهون زحمات جوانان قلمداد کرد‌.

این خطیب توانا اضافه کرد: مشکلات مربوط به کار و اشتغال و ازدواج جوانان باید به بهترین شکل ممکن حل شود تا بهره‌وری از نیروی جوانی بازدهی بیشتری داشته باشد و جوانان فارغ از مشکلات به کاوش، تحقیق، پژوهش و تلاش بپردازند و مایه سربلندی جامعه باشند.

وی با اشاره به شعار همایش یعنی تجلی وحدت، حیات با عزت وحدت بیشتر اقوام و اقشار مختلف حول محور ولایت‌فقیه را موجب اقتدار و عزت بیشتر ایرانیان و مسلمانان دانست و بر مستحکم شدن این وحدت تاکید کرد.

در بخشی از این مراسم هم مداح اهل بیت حمید اکبری به مداحی و نوحه‌سرایی پرداختند، ضمن اینکه زهرا سرگلزائی فرزند شهید علیرضا سرگلزائی هم با قرائت میثاق‌نامه با رهبری همبستگی و حمایت ناگسستنی اهالی این منطقه با ولایت‌فقیه را اعلام داشتند.

‌این همایش با حضور ائمه جمعه شهرهای رامیان، دلند و خان‌به‌بین، مدیران کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان و مدیر‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گلستان و مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان، فرماندار شهرستان رامیان و مسئولان ادارات شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دلند و جمعی از مردم منطقه و جوانان خونگرم دلندی همراه بود و در پایان به قید قرعه هفت نفر برنده سفر به کربلای معلی شدند و سه نفر هم مسافر حرم مطهر حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا (ع) خواهند شد.

در پایان همایش هم در مراسم پرچم سه رنگ کشورمان و پرچمی سبز رنگ مزین به نام حضرت مهدی موعود (ع) ‌توسط دو جوان بسیجی از شهر دلند تحویل دو جوان بسیجی از گرگان شد تا در همایش بعدی در مرکز استان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول