اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

برگزاری همایش کاروان انقلاب با حضور جوانان در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری همایش کاروان انقلاب با حضور حداکثری جوانان خبر داد.

برگزاری همایش کاروان انقلاب با حضور جوانان در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن امامی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: همایش کاروان انقلاب در دو محور نهضت امام حسین و انقلاب اسلامی ایران برای اولین بار در سطح کشور در استان گلستان برگزار می‎شود.
وی تصریح کرد: این همایش در 10 شهرستان استان با هدف تقویت پیوند عاطفی بین نسل جوان با اهل بیت و با حضور 2 هزار نفر از جوانان هر شب از دوم تا 12 بهمن ماه برگزار می‎شود.
امامی با بیان اینکه این همایش در سه عنوان برنامه‌ریزی شده است، خاطر نشان کرد: در سه روز اول برگزاری این همایش که مصادف است با رحلت نبی‌اکرم عنوان همایش در سوگ رسول است و در سه روز دوم برنامه به تجلی وحدت و حیات با عزت نامگذاری شده است و روزهای پایانی این همایش نیز با توجه به اینکه در آستانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیریم به "حضور با افتخار و حیات با اقتدار "در جهت حضور حداکثری جوانان در عرصه انتخابات نامگذاری شده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اذعان داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم جلسات متعددی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری برای شرح وظایف دستگاه‎های اجرایی و فرمانداران شهرستان‎ها انجام شده است تا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش باشیم.
وی با اشاره به اینکه این همایش در همه شهرستان‎ها قبل از اذان مغرب برگزار می‎شود، تاکید داشت: در همایش کاروان انقلاب از سخنرانان مطرح کشوری و مداحان برتر استفاده می‌کنیم و کسانی در این همایش برای سخنرانی مورد تاکید هستند که بتوانند با نسل جدید رابطه خوبی برقرار سازند.
امامی تصریح کرد: دومین مقوله‎ای که در این همایش بسیار به آن توجه می‎شود برگزاری نماز جماعت با حضور 2 هزار نفر از جوانان است و همچنین قرائت قرآن توسط قاریان برتر کشوری، قرائت دسته جمعی دعای فرج، اجرای تواشیح و مدیحه‎سرایی و قرائت منشور میثاق با رهبری از دیگر برنامه‎هایی است که برای کاروان انقلاب در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: در پایان این همایش نیز 10 پیام جوانان استان را به نمایندگی از سوی آنها به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌کنیم.
وی افزود: همچنین به قید قرعه و برای گرامیداشت یاد 72 شهید کربلا 72 نفر از جوانان را برای اعزام به سفر کربلا انتخاب می‌کنیم و 33 نفر از جوانان نیز به قید قرعه و به منظور گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پر افتخار پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مشهد مقدس اعزام می‎شوند.
امامی تصریح کرد: همچنین تمام همایش کاروان انقلاب به صورت نرم‎افزاری برای سراسر کشور ارسال می‎شود و پرچم نمادینی در دو رنگ سبز و سرخ تقدیم به جوانان برگزیده هر شهرستان می‎‎شود.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول