اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کردستان:

فضا برای نقش‌آفرینی گسترده رسانه‌ها در عرصه انتخابات فراهم است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کردستان با تأکید بر جایگاه والای رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف خواستار نقش‌آفرینی حداکثری رسانه‌های استان در عرصه انتخابات شد.

فضا برای نقش‌آفرینی گسترده رسانه‌ها در عرصه انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی جوانمردی در  نشست تخصصی مدیرکل ارشاد اسلامی با مدیران مسئول نشریات محلی و سرپرستان خبرگزاری‌ها در سنندج اظهار داشت: خوشبختانه افرادی فهمیده، دردآشنا و صاحب فکر و اندیشه در حوزه مطبوعات و رسانه‌های استان مشغول به فعالیت بوده و می‌توانند در عرصه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای را به نظام اسلامی ارائه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز جایگاه مطبوعات و نقش بسیار والای رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های اجتماعی برای بسیاری از مردم و مسئولان ناشناخته بوده و امید است با تمهیدات به عمل آمده شاهد نقش‌آفرینی حداکثری اصحاب رسانه استان در امر انتخابات و معرفی شاخص‌های مهم برای انتخاب نمایندگانی اصلح از سوی مردم باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان کردستان نیز در این نشست بر آمادگی اصحاب رسانه استان برای نقش‌آفرینی حداکثری در عرصه انتخابات و فراهم کردن زمینه‌های انتخاب افرادی اصلح توسط مردم تأکید کرد.

سلیمان‌الله مرادی ابراز امیدواری کرد: که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه‌های لازم را برای ساماندهی آگهی‌های تبلیغاتی کاندیداها و انعقاد تفاهمنامه‌هایی در این خصوص به خانه مطبوعات استان فراهم کند.

در ادامه این نشست نیز نمایندگان رسانه‌های استان و واحدهای چاپی مطالبی را پیرامون آمادگی حداکثری آنان برای جلب مشارکت گسترده مردم و تنویر افکار عمومی در خصوص انتخابات پیش ‌رو اعلام کردند.

انتهای پیام/م30/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول