اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

12 اسفند برنامه‌های دشمن خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: در انتخابات پیش‌رو دشمن برنامه‌های زیادی را برای موفق نشدن نظام در این زمینه تدارک دیده که البته باز هم با هوشیاری مردم در 12 اسفند، این نقشه‌ها خنثی می‌شود.

12 اسفند برنامه‌های دشمن خنثی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات نیشابور، اظهار داشت: وظیفه ما مجریان انتخابات، امانت‌داری است.

وی با اشاره به اینکه ترکیب هیئت ‌اجرایی انتخابات نیشابور 30 نفر از افراد ارزشی با دغدغه‌های مذهبی هستند، اضافه کرد: البته باز هم ممکن است در این مورد حرف و حدیث‌هایی مطرح باشد که طبیعی است.

فرماندار نیشابور تاکید کرد: در هیئت ‌اجرایی هیچ چیزی جز نظرات مراجع چهارگانه اداره اطلاعات، ثبت ‌احوال، نیروی انتظامی و دادستانی مدنظر قرار نگرفته است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: برگزاری نزدیک به 30 انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان‌ دهنده مترقی بودن این نظام است.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: استکبار جهانی به‌ دنبال این است که میزان حضور مردم پای صندوق‌های رأی را کاهش دهد.

هاشمی یادآور شد: عده‌ای با طرح مسائل واهی چون تقلب در انتخابات دهم ریاست جمهوری فتنه 88 را رقم زدند و بستری برای بیگانگان فراهم آوردند تا آنها جولان بدهند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول