اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان خبر داد

پرورش نسلی ولایت‎مدار بزرگ‌ترین امتیاز خانواده‎های ایرانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان گفت: بزرگ‌ترین امتیاز خانواده‎های ایرانی پرورش نسلی ولایت‎مدار است.

پرورش نسلی ولایت‎مدار بزرگ‌ترین امتیاز خانواده‎های ایرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی ظهر امروز در جمع خواهران عزادار شهادت امام رضا (ع) در مسجد اعظم شهدا گرگان اظهار کرد: معنویت در زندگی محصول دین ماست و شخصیت هر انسان را مثلثی می‎سازد که رئوس آن وراثت، فرهنگ و تربیت است.
وی تصریح کرد: نخستین جایگاهی که در این مثلث شکل‎گیری می‎شود در نهاد خانواده است به همین خاطر است که خانواده در نزد پروردگار محبوب‎ترین نهادها است لذا باید والدین در تربیت فرزندان‎شان کوشاتر باشند.
مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان با بیان اینکه خویشتن‎داری، میوه تقوا و دینداری است، متذکر شد: در حدیثی از امام رضا (ع) آمده است که هر کس می‎خواهد محبوب‎ترین و عزیزترین فرد در نزد مردم باشد باید در نهان و آشکارا از خدا پروا کند که اگر این موضوع را در زندگی الگو قرار دهیم و در تصمیم‌گیری‎ها خداوند را ناظر بدانیم یقین بدانید زندگی را آن‌طور‎که شایسته است رقم زده‎اید.
مهدوی بیان کرد: در زندگی مشترک کم‎توقعی یکی دیگر از مواردی است که می‎تواند بنیان خانواده را مستحکم‎تر کند و امروزه سطح توقعاتی که متاسفانه بین زنان و مردان خیلی وجود دارد و سبب تلخ‌کامی زندگی شده بحث توقعات است.
وی متذکر شد: دین را باید در زندگی‎مان جاری کنیم و آن را به‎عنوان یک اصل در اولویت قرار دهیم چرا که با آن می‎توان طریق راه آموخت و مسیر را به درستی پیمود.
مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان یادآور شد: دقت کنیم دشمن تا کجا خانواده را نشانه رفته است و در سریال‎های خود در شبکه‎های خارجی خیلی راحت پدر خانواده را حذف، عدم فرمانبری و تابعیت زن از همسر را جایگزین می‎کنند و بعد آن را به فرزندان انتقال می‎دهند و به خیال خود این یعنی دفاع از حقوق کودک و دفاع از حقوق زن است و آنها می‎خواهند مسیر بدی را برای مملکت ایران و مسلمانان رقم بزنند.
مهدوی با تاکید بر اینکه تابعیت از ولایت در کشور ما بسیار جدی و یکی از اصول دین است، اظهار داشت: دشمنان می‎خواهند با رسوخ در خانواده‎ها بزرگتر خانواده را حذف کنند و با این رویکرد بنا دارند تا ولایت را از جامعه اسلامی حذف کنند اما خانواده‎ها باید هوشیار باشند تا خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی نکنند.
وی بیان کرد: خانواده از اینکه بتواند نسلی را آماده ظهور و تابع ولایت تربیت کند می‎تواند کاری تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول