اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری:

هشت سال دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ کربلاست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان اوج ایثار و فداکاری یک ملت در حفاظت از سفیر و نائب امام زمان(عج)، قطعه‌ای از تاریخ کربلاست.

هشت سال دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ کربلاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور این استان، اظهار داشت: با توجه به اعزام دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از این استان طرح ختم 42 میلیون صلوات در طول برگزاری این اردوها اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای تکریم و تجلیل از مقام والای معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب و هدیه به روح پرفتوح و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

بابااحمدی با بیان اینکه هر زائر 6 هزار صلوات در مسیر رفت و برگشت ختم خواهدکرد، گفت: زائران با ارسال فرم مربوطه به ستاد فرهنگی قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) می‌توانند در قرعه کشی این طرح شرکت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم به قید قرعه از 313 نفر از شرکت کنندگان در طرح با اهدای جوایز تجلیل و تقدیر می‌شود.

وی در ادامه بر ضرورت انتقال ارزش‎های دفاع مقدس به نسل جدید تأکید کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان اوج ایثار و فداکاری یک ملت در حفاظت از سفیر و نایب امام زمان (عج)، قطعه‌ای از تاریخ کربلاست.

بابااحمدی افزود: تفاوت ملت قهرمان ایران با مردم کوفه در تقدیم بیش از 300 هزار شهید در راه اسلام است  تا دست دشمن به ولی امر مسلمین نرسد.

وی با اشاره به نقش راویان دفاع مقدس در عرصه مبارزه با جنگ نرم، گفت: جنگ نرم دشمن که سالهاست علیه نظام و انقلاب اسلامی به راه افتاده، رسالت راویان دفاع مقدس را مضاعف کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) هدف جنگ نرم دشمنان را از بین بردن روحیات ایثار، شهادت، جهاد و مبارزه و از خودگذشتگی در جامعه برشمرد و گفت: دشمن تمامی راه‌های نظامی، کودتا، تحریم و ترور را امتحان کرده و تیرش به سنگ خورده و در ادامه این توطئه‌ها دلش را  به جنگ نرم خوش کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول