اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش راویان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

همبستگی ملی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: دبیر همایش راویان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همبستگی ملی مهم‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

همبستگی ملی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر موسوی بعدازظهر امروز در همایش راویان دفاع مقدس در این استان، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک گنج است و ما باید برای حفظ این گنج برنامه‎ریزی بکنیم.
وی هدف از برگزاری این همایش را تربیت راویان دفاع مقدس در این استان برشمرد و گفت: در مرحله نخست باید ارزش‌های جامعه را بشناسیم، سپس با شناسایی ارزش‌های جامعه و آسیب شناسی آنها بتوانیم گام‌های موثری در هدایت، تربیت و راهنمایی راویان نور در این استان برداریم.
موسوی با اشاره به خفقان موجود در دوران پس از شهادت امام حسین(ع)، گفت: راویان دشت کربلا هر زمان که قصد روایت وقایع دشت کربلا را داشتند به شدت از سوی مأموران وقت تازیانه می‌خوردند با این وجود به بهترین شکل ممکن آنچه را که در دشت کربلا گذشته بود را برای مردم روایت می‌کردند.
دبیر همایش راویان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکنون زمان و فرصت بسیار فرصت مناسبی است که در کمال آسایش و راحتی با بهترین امکانات روایت‌گری بکنیم، برهمین اساس در صورت بروز هر کوتاهی در این بستر هیچ گونه عذری از ما پذیرفتنی نیست.
موسوی جلوگیری از تحریفات را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: ضرورت شناخت آسیب‌ها، نظام بندی و نظام دهی برنامه‌ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.
وی خاطرنشان کرد: یک راوی خوب باید براساس یک برنامه مدون سختی‌های جنگ را به خوبی بیان بکند و از مسائل سیاسی و حاشیه‌های انتخاباتی به دور بوده و نقش خود را هنرمندانه اجرا کند.
موسوی بر ضرورت انتقال مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان امروز تأکید کرد و گفت: امروز بسیجیان استان به برکت خون شهدا، مقتدر‌تر از گذشته آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در صورت نیاز با تکیه بر خداوند با پیروی از دستورات ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا تا پای جان آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.
وی افزود: نداشتن دغدغه امروز ما مرهون تلاش و رشادت‌های رزمندگانی است که با گذشتن از جان خود، اجازه ندادند دشمن وارد خاک این سرزمین شود.
دبیر همایش راویان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: روی آوردن دشمن به جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی نشان از ناتوانی او در جبهه‌های نبرد در طول هشت سال دفاع مقدس و سایر میادین رقم خورده است، دارد.
وی ادامه داد: به دلیل نامشخص بودن جبهه‌های نبرد در جنگ نرم باید طیف‌های مختلف جامعه با هوشیاری، قدم در راه مبارزه با دشمنان و تهدیدهای فرهنگی بردارند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول