اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بروجن خبر داد

اعزام 130 دختر دانش‎آموز بلداجی به مناطق دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: 130 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان بلداجی در تاریخ 20 بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 130 دختر دانش‎آموز بلداجی به مناطق دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نبی‌الله شهریاری بعدازظهر امروز در نشست کمیته اجرایی راهیان نور بلداجی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق اردوهای فرهنگی سرزمین‎های نور میسر است.
وی بر افزایش غنای فرهنگی اردوهای راهیان نور تاکید و گفت: فضاسازی تبلیغی، اهدای اقلام فرهنگی و بهره‌گیری از راویان نور در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است.
شهریاری حضور روحانیون در کاروان‎های اعزامی را بر طرف کننده نیازهای عقیدتی اعلام  کرد و گفت: بر اساس هماهنگی‌‎های صورت گرفته 130 نفر از دانش آموزان دختر پایه دوم دبیرستان بلداجی در تاریخ 20 بهمن‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بروجن آشنایی دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را مهم‌ترین هدف از این اقدام عنوان کرد و افزود: هدایت دانش‎آموزان در مسیر معنوی شهدا، الگوپذیری، فرهنگ‌سازی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان استان از دیگر اهداف اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور است.
به گفته وی، دانش‌آموزان در این اردوها طی مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندرود، هویزه و دهلاویه دیدن می‎کنند.
شهریاری ادامه داد: دانش‌آموزان در این اردوها علاوه بر آشنایی با سیره، روش و منش شهدا، به منظور حضور در جنگ نرم و عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی الگو می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود جوانان و نوجوانان اعزامی به صورت فشرده با تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند تا با ایجاد تشنگی در آنها، زمینه مطالعه در سیره و فرهنگ دفاع مقدس و شهدا فراهم شود.
وی افزود: تمام جهانیان حتی دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که دوران دفاع مقدس دوران طلایی نظام اسلامی ایران بوده است و از این رو باید در خصوص این دوران به بهترین شکل اطلاع‎رسانی کرده و فرهنگ شهدایی را که با دستی خالی به میدان های نبرد رفته‏اند را در میان جوانان و نوجوانان کشور رشد و گسترش داد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بروجن با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس فضای کشور از اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی جوانان معطر بود، گفت: حضور دانش‎آموزان در مناطق عملیاتی باعث تحول و ایجاد روحیه ازخودگذشتگی و خوداتکایی در آنان خواهد شد.
انتهای پیامح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول