اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مشگین‌شهر:

بقاع متبرکه مشگین‌شهر سالانه یک‌ میلیارد ریال درآمد دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین‌شهر گفت: 20 بقعه متبرکه موجود در مشگین‌شهر سالانه بیش از یک ‌میلیارد ریال درآمد دارند.

بقاع متبرکه مشگین‌شهر سالانه یک‌ میلیارد ریال درآمد دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام سلمان صحت‌مند پیش از ظهر امروز در تجلیل از واقفان نمونه شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: بقاع متبرکه و امامزاده‌های موجود برکات پایان‌ناپذیر خداوند بر این ملت است که به عنوان دار‌الشفای روحی مومنان تلقی می‌شوند.
وی با بیان اینکه ساماندهی بقاع متبرکه در راستای ارج نهادن به امامزادگان اجرایی می‌شود، افزود: تبدیل این بقاع به اماکن فرهنگی زمینه را طوری فراهم کرده که ما با برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی در این بقاع مردم را بیشتر با آثار و برکات وجود امامزادگان آشنا می‌سازیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین‌شهر در ادامه از وجود 90 موقوفه در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.
این مسئول اظهار داشت: پنج موقوفه جدید در مشگین‌شهر شناسایی شده که این پنج موقوفه شامل پنج قطعه زمین کشاورزی به مقدار پنج هکتار در نقاط مختلف شهرستان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تکمیل اطلاعات مربوط به بیش از 600 مسجد و موقوفه در سامانه سازمان اوقاف وامور خیریه، کسب 10 رتبه برتر استانی در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی را از فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه مشگین‌شهر اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه امامزاده سید احمد و سید محمد روستای آلنی، ادامه عملیات ساماندهی امامزاده‌های سید سلیمان، سید ابراهیم و سید جعفر و نصب ضریح در امامزاده سید جعفر از دیگر فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین‌شهر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول