اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

آماده‌سازی پروژه‌های احداث بندر شادگان

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به ‌مناسبت دهه فجر، آماده‌سازی پروژه‌های احداث بندر شادگان توسط این اداره‌کل خبر داد.

آماده‌سازی پروژه‌های احداث بندر شادگان

مسعود قاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار کرد: به‌ مناسبت ایام مبارک دهه فجر در مناطق، برنامه‌های ویژه و متعددی در دستور کار ادارات و نهادهای دولتی قرار دارد.

وی افزود: هم‌چنین توسط این اداره‌کل با برنامه‌ریزی و تمهیدات اندیشیده شده، اقدامات قابل ملاحظه‌ای در دستورکار است.

معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: افتتاح هشت پروژه عمرانی به‌مناسبت دهه مبارک فجر سال 1390 در بندر امام خمینی(ره) در پیش‌رو است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت واحد مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمیان عنوان کرد: هم‌چنین پروژه‌های معابر و شبکه‌های زه‌کشی در اراضی پشتیبانی، احداث ساختمان و تهیه و نصب تجهیزات مخابراتی اراضی پشتیبانی، بهره‌برداری از پروژه طراحی و اجرای معماری داخلی سالن آمفی‌تئاتر و لابی ساختمان اداری از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری بخش دولتی طی ایام‌الله دهه فجر امسال است.

وی بیان کرد: آماده‌سازی پروژه‌های احداث بندر شادگان از دیگر اقدامات قابل ملاحظه توسط این اداره‌کل در ایام دهه فجر است.

معاون مهندسی و عمران این اداره‌کل در ادامه با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری خاطرنشان کرد: چهار مخزن ذخیره قیر به ظرفیت کل 14 هزار تن، احداث جایگاه و نصب سیستم گرمایش کامیون‌های حمل فرآورده‌های نفتی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح توسط این اداره‌کل در سال‌جاری است.

وی بیان کرد: احداث انبار ذخیره غلات و مخازن ذخیره روغن خوراکی نیز از دیگر اقدامات و پروژه‌های مؤثر و قابل افتتاح سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سال جهاد اقتصادی بوده که در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به ثمر رسیده است.

قاسمیان گفت: این اداره برای ایجاد محیطی در خور شأن شهروندان در مناطق مختلف استان در حال برنامه‌ریزی بوده و از هیچ کوششی فروگذار نیست.

وی در پایان افزود: امیدواریم با اقدامات در دستورکار بیش از پیش شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول