اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

225 پروژه عمرانی در دشتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در دهه فجر 225 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در شهرستان دشتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

225 پروژه عمرانی در دشتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی جمعه شب در جلسه مشترک شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی با بیان اینکه کل اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان دشتی در سال 90 بالغ بر 22 میلیارد و 280 میلیون تومان است، اظهار داشت: در سال جاری مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبارات استانی، مبلغ 625 میلیون تومان اعتبارات خشکسالی به جز در بخش جهاد کشاورزی، مبلغ یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبار ماده 180 (توسعه روستایی) به شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

فرماندار دشتی افزود: این اعتبارات برای 225 پروژه در 14 فصل و 40 برنامه هزینه می‌شود.

هاشمی یادآورشد: در دهه فجر 5 میلیارد و 560 میلیون تومان پروژه افتتاح و بالغ بر 14 میلیارد و 468 میلیون تومان پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس جلسه شورای اداری دشتی با اشاره به ماده 180 افزود: مبلغ یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارت ماده 180 برای 14 پروژه به شهرستان اختصاص یافته است.

هاشمی اضافه کرد: در بخش خشکسالی مبلغ 625 میلیون تومان برای برای پروژه اختصاص پیدا کرده است.

وی به مراسم دهه فجر در دشتی پرداخت و دهه فجر را از ایام الله عنوان کرد و گفت: دهه فجر تاریخی و مهم است و حادثه بسیار مبارکی برای ملت ایران در این ایام اتفاق افتاد و بنا به تدبیر مقام معظم رهبری دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام بوده است.

هاشمی تصریح کرد: می‌طلبد که همه مدیران به شایستگی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی، ملی، استانی و شهرستانی تدبیر کنند و آن‌ها را به نمایش بگذارند.

وی افزود: اگر در این امر کوتاهی کنیم موجب خرسندی و جسارت دشمن می‌شود و شک نکنید به آرمان حضرت امام و خون شهدا خیانت کرده‌اید و باید نهایت تلاش بشود تا دستاوردهای نظام به تصویر کشیده شود.

نماینده ارشد دولت در دشتی به فرازی از بیان معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در بحث اهمیت دهه فجر پرداخت و افزود: حضرت امام (ره) می‌فرمایند: این انقلاب یک تحفه الهی است و تحول روحی است که در ملت ایران ایجاد شد.

وی اضافه کرد:  همه این‌ها نشان از عنایت الهی بود که ترس دشمن به واسطه لطف خدا به وجود آمد و ترس دردل دشمن ایجاد شد و ملت ایران به جای اینکه ترس داشته باشند شجاعت پیدا کردند.

هاشمی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر در مرکز شهرستان افتتاح می‌شود و تمام ادارات دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه اعتبارات برای پروژه‌ها توزیع شده است،گفت: بعضی از پروژه‌ها مبادله و موافقتنامه شده، بعضی از این پروژه‌ها به واسطه نداشتن کد هنوز روی میزها باقی مانده و مدیران باید نهایت برنامه‌ریزی، پیگیری و دقت داشته باشند تا اعتبارات به موقع جذب شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول