اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زنان و بانوان استانداری گلستان:

گلستان با 100برنامه فرهنگی به استقبال دهه ‎فجر می‎رود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور زنان و بانوان استانداری گلستان گفت: بیش از 100 برنامه استانی با همکاری حدود 13 دستگاه اجرایی در ایام الله دهه ‎فجر خواهیم داشت.

گلستان با 100برنامه فرهنگی به استقبال دهه ‎فجر می‎رود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی بعد از ظهر امروز در کمیته بانوان دهه‎ فجر استان اظهار داشت: در کمیته بانوان به دنبال فراهم کردن حضور زنان و مشارکت آنان در اجرای برنامه‎های دهه ‎فجر هستیم.
وی یکی از ویژگی‎های دهه‎ فجر امسال را تقارن آن با ایام انتخابات عنوان کرد و افزود: باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد تا مردم را برای حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه آماده کنیم هر چند این شور و شعور انقلابی در صحنه‎های مختلف دوران انقلاب، همگان را مبهوت خود کرده است.
مدیرکل امور زنان و بانوان استانداری گلستان به وظایف و ماموریت‎های این کمیته در سطح استان اشاره و تصریح کرد: تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان در دوران پس از انقلاب و تشویق زنان و برنامه‎ریزی مناسب به منظور نقش‎آفرینی خودجوش در برنامه‎های دهه ‎فجر است.
وی بهره‎گیری از تشکل‎های دولتی و غیردولتی مرتبط با زنان و استفاده از توانمندی‎های علمی و هنری آنان و نمایش خلاقیت‎های آنان و دستاوردهای انقلاب را بسیار مثبت خواند و ابراز داشت: در این ایام برنامه‌های مناسب برای آشنایی زنان با آرمان‎ها، ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‎ریزی شده و تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب و دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت.
مهدوی بیان داشت: متولی کمیته ستاد استانی دهه ‎فجر به‎عهده دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان بوده که امیدواریم با وحدت و همدلی بین اعضا و کمیته، شاهد برنامه‎های تاثیرگذار در سطح استان باشیم تا شادی دوستان و ناامیدی دشمنان انقلاب را بار دیگر رقم بزنیم.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول