اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

هیچ بانکی حق خروج منابع از گلستان را ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هیچ بانکی حق خروج منابع از این استان را ندارد و اگر این مسئله اتفاق بیفتد با آن برخورد می‎شود.

هیچ بانکی حق خروج منابع از گلستان را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار داشت: با وجود تاکید بر قبول یک ضامن برای پرداخت تسهیلات بانکی باز هم برخی از شعب سلیقه‎ای عمل می‎کنند که جا دارد مدیرعامل بانک‎ها با مدیران شعب خود در این خصوص هماهنگ شوند تا شرایط برای مشتریان تسهیل شود.  
وی با اشاره به اینکه هر چه جلسات کارگروه اشتغال چالشی‎تر دنبال شود همکاری بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: دبیرخانه اشتغال برای پیگیری امور جلسات این کارگروه و حل مشکلات مطرح شده جلسات تخصصی برگزار و چند نفر را در برنامه کار خود قرار دهد.
استاندار گلستان افزود: تاکنون 4 هزار و 580 پرونده مشاغل خرد و مشاغل خانگی به بانک‎ها ارائه شده است که انتظار داریم تا هفته بعد شاهد پرداخت تسهیلات به متقاضیان باشیم.
قناعت با بیان اینکه تاکنون حدود 80 درصد فرصت شغلی در گلستان محقق شده است، خاطر نشان کرد: آمار دقیق در این حوزه را تا 15 اسفندماه ارائه می‎دهیم همچنین تا انتهای سال از 15 دستگاهی که 100 درصد و یا بیشترین اشتغال را ایجاد کرده‎اند تقدیر به عمل می‎آید.
وی اذعان داشت: روند پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه مشاغل خرد بهتر شده است اما در حوزه مشاغل خانگی روند خوبی نداریم و انتظار داریم سرعت بانک‎ها در خصوص تخصیص تسهیلات بیشتر شود.
استاندار از دستگاه اجرایی خواست تا پیگیر روند پرداخت تسهیلات در خصوص پرونده‎های ارائه شده به بانک‎ها باشند و تاکید داشت: دبیرخانه اشتغال تعداد پرونده‌های ارسالی به بانک‎ها برای ارائه تسهیلات را دو برابر کنند و همچنین ظرفیت‎های خالی مانده در حوزه اشتغال در استان را مورد بررسی قرار دهند.
قناعت افزود: علاوه بر دبیرخانه بانک کشاورزی موظف به ارائه عملکرد بانک‎ها در خصوص پرداخت تسهیلات است و نقاط ضعف و قوت و همچنین مشکلات موجود در این حوزه نیز با همکاری معاونت برنامه‎ریزی استانداری مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول