اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

آمریکا نمی‌تواند با تحریم مانع پیشرفت ایران شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: آمریکا برای مقابله با پیشرفت ایران اسلامی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد و ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

آمریکا نمی‌تواند با تحریم مانع پیشرفت ایران شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول اظهار کرد: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت با توان در حال تلاش است و هیچ کس نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران شود.
وی افزود: استکبار جهانی از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های کنونی سعی بر وارد کردن فشار بر مردم کشورمان دارد ولی باید بداند کور خوانده زیرا هیچ کدام از این تحریم‌ها جواب نخواهد داد و نمی‌توانند جلوی پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف را بگیرند.
امام جمعه موقت دزفول خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی براساس دانش بومی شده است و ایران توانسته است در این عرصه موفق باشد و با ترور و کشتار افراد این حرکت باز نمی‌ایستد.
وی عنوان کرد: انقلاب یک الگوی جدیدی به نام مردم‌سالاری دینی و حکومت دینی را به مردم معرفی کرد که توانست نظام انسانی را به تکامل برساند به طوری که کشورهای عربی اعتراف کردند الگوی مردم‌سالاری دینی الگوی بسیار مهمی است که ایران به ما آموخت.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس و ضرورت انتخاب فرد اصلح گفت: مردم باید قدر این انسجام و وحدت ملی را بدانند باید مراقب باشند به کسانی برای فعالیت میدان بدهند که دلسوز مردم باشند.
خسروپناه بیان کرد: مردم باید مراقب انحرافات اخلاقی و اختلافات قومی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشند تا به بهانه انتخابات اختلافات قومی ایجاد نشود.
وی انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ خداوند دانست و تصریح کرد: به همت اساتید دانشگاه‌ها کتاب‌هایی از دستاوردهای علمی،معنوی و نظامی انقلاب اسلامی نوشته شده که از مهم‌ترین این دستاوردها باید به ایستادگی کشورمان در برابر دنیای استعمارگر شرق و غرب اشاره کرد.
وی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد که ایران الگوی اسلامی منطقه و جهان نشود ولی ایران پیش از این‌ها الگوی جهان شده است و بیداری اسلامی نشان از الگوگیری از نقشه پیروز شده ایران است.
امام جمعه موقت دزفول دستیابی جوانان به پیشرفت‌های علمی و فناوری را از دیگر دستاوردهای انقلاب در این مدت عنوان کرد و گفت: آمار بی‌سوادان در کشورمان به برکت انقلاب بسیار پایین آمده که جای خوشحالی دارد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول