اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد میاندرود:

مردم ایران شرایط به مراتب بدتر از تحریم را پشت ‌سر گذاشته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود گفت: انقلاب اسلامی و مردم ایران شرایط به مراتب بدتر از تحریم را پشت‌ سر گذاشته‌اند.

مردم ایران شرایط به مراتب بدتر از تحریم را پشت ‌سر گذاشته‌اند
سید کاظم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، خواستار برگزاری باشکوه‌تر این مراسم در مقایسه با سال‌های گذشته شد.
حسینی شرایط امروز کشور را بسیار قوی‌تر از سال‌های گذشته عنوان کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی و مردم ایران شرایط به مراتب بدتر از تحریم را پشت ‌سر گذاشته‌اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که جمهوری اسلامی امروز تنومندتر از همیشه است و در این 33 سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت ‌سر گذاشته است.
این مسئول با اشاره به توطئه‌های استکبار در سال‌های گذشته علیه ملت ایران گفت: این فشارها برای مردم ایران مسئله‌ای عادی است و فقط برای عده معدودی نامانوس است.
حسینی با اشاره به سقوط حکام  سرسپرده کشورهای عربی در ماه‌های اخیر آن را از برکات و انوار انقلاب اسلامی در جهان و ثمره مجاهدت‌های شیرمردان این سرزمین دانست و گفت: 22 بهمن امسال روز شادی ملت ایران و همچون همیشه روز عزای دشمنان خارجی و نادان‌های داخلی خواهد بود.
رئیس اداره ارشاد شهرستان میاندرود با اشاره به سیاست ترور دانشمندان و نخبگان علمی کشور توسط کشورهای استعمارگر، آن را خبیث‌ترین و کثیف‌ترین کاری دانست که فقط  انسان‌های بی‌منطق دست به آن می‌زنند.
حسینی با اشاره به روند تحول علمی کشور و قطع وابستگی تکنولوژیکی ایران به خارج پس از سال‌های دفاع مقدس گفت: دشمنان این واقعیت را به خوبی دریافته‌اند که ایرانیان این توانایی را دارند که در قله‌های علم در سطح جهان بدرخشند پس سعی در توقف آن دارند که البته این آرزو را به گور می‌برند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول