اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

تحریم و توطئه‌های آمریکا و غرب دیگر اثر ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تقویت روزافزون اتحاد و انسجام مسلمانان در نقاط مختلف جهان، گفت: تحریم و توطئه‌های آمریکا و غرب دیگر اثر و نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای آنان ندارد.

تحریم و توطئه‌های آمریکا و غرب دیگر اثر ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌‌الدین ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار داشت: دین اسلام دین عزت و اقتدار بوده و هرگونه پستی و رذالت در برابر ظالمان و مستکبران را نهی می‌کند.
وی افزود: دین اسلام جامع‌‌ترین دین الهی بوده و با ظهور اسلام دیگر پیروی از ادیان تحریف‌شده جایگاهی ندارد.
امام جمعه سنندج به توطئه‌های گسترده دشمنان اسلام در طول تاریخ پرافتخار اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان هیچگاه عزت و تعالی مسلمانان را خواستار نبوده و همواره با توطئه‌های گوناگون در صدد خدشه‌دار کردن صفوف به‌هم پیوسته مسلمین گام برداشته و می‌دارند.
ماموستا مجتهدی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول به همه مسلمین جهان، اظهار داشت: وجود مبارک رسول‌الله(ص) به عنوان محور وحدت و یکپارچگی مسلمانان باید همواره مورد توجه بوده و مکارم و سیره ایشان در برهه‌های مختلف زندگی هر فرد مسلمانی عینیت یابد.
وی افزود: قرآن کریم، سنت پیامبر و کلام اهل بیت(ع) راه سعادت و کمال، رفاه و آسایش و آرامش مسلمانان است و آنان را از گزند توطئه‌های استکبار جهانی حفظ می‌‌کند.
امام جمعه سنندج تصریح کرد:مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی و چنگ‌زدن به قرآن و سنت پیامبر و انبیای الهی اخوت و برادری خود را بیش از گذشته حفظ و در راستای تقویت آن تلاش کنند. 
ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و نظام پیشرو اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: توجه به نسل آینده‌ساز جامعه و نشر هر چه بیشتر آموزه‌های قرآنی و مبانی دینی در بین جوانان می‌تواند نقش بسزایی در برابر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته باشد و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته از نمازگزاران سنندجی خواست که با بصیرت و هوشیاری هر چه بیشتر در برابر توطئه‌ها و اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم جهانی ایستادگی کرده و در این مسیر هیچگونه تزلزل و کم‌کاری نداشته باشند.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول