اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 بهمن ماه جاری در شهرکرد صورت می‌گیرد

بررسی نقش انقلاب در اعتلای جایگاه زن در جامعه

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری گردهمایی نظریه‌پردازی با موضوع جایگاه زن در اسلام و پژوهش‌ نقش انقلاب اسلامی در اعتلای جایگاه زن در جامعه همزمان با 12 و 13 بهمن در شهرکرد خبر داد.

بررسی نقش انقلاب در اعتلای جایگاه زن در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مراد یوسفی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی نظریه‌پردازی کانون‌های مساجد این استان، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا بتوان با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر نقش و رسالت خود را در راستای پاسداشت آرمان‌های انقلاب به خوبی ایفا کرد.

وی افزود: دهه فجر یادآور حماسه‌آفرینی مردم کشور در سال 57 است که با خودباوری عزم خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی قرار داده و با تکیه بر قدرت لایزال الهی به پیروزی رسیدند. 

یوسفی برگزاری گردهمایی نظریه‌پردازی در سطح کانون‌های مساجد این استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این دبیرخانه برشمرد و گفت: بررسی جایگاه زن در اسلام و پژوهش‌ در رابطه با نقش انقلاب اسلامی در اعتلای جایگاه زن از موضوعات محوری برگزاری این گردهمایی است.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این گردهمایی با حضور 40 نفر از اعضای فعال کانون‌های مساجد این استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در رابطه با تاثیر انقلاب اسلامی در اعتلای جایگاه زنان در کشور از مهم‌ترین اهداف این گردهمایی است.

وی خاطرنشان کرد: زنان و بانوان کشور نیز همپای سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی کشور سهیم هستند و توانستند نقش بسزایی در این راستا ایفا کنند.

یوسفی با اشاره به گذشت بیش از سه دهه از حیات جمهوری اسلامی و گذر از فراز و نشیب‌های متعدد، گفت: در دهه فجر امسال باید نشان دهیم که نهال انقلاب در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان تنومند، با طراوت و سرزنده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برنامه‌های سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید معرفت و بصیرت عمومی را در شکل‌گیری و تداوم انقلاب را تقویت کند، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل سازنده با رسانه‌ها و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های خود، برنامه‌های تاثیرگذار طراحی و اجرا کنند تا زمینه مشارکت قشرهای مختلف در این برنامه‌ها و تبیین کارآمدی نظام فراهم شود.

وی، اجرای برنامه‌های بانشاط و جذاب را نیاز جوانان امروز دانست و افزود: برای افزایش روحیه نشاط و شادابی جوانان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید اولویت داده شود تا روحیه بالندگی در دهه فجر، ارتقا یابد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول