اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

چالشی کردن انتخابات مهم‌ترین برنامه دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: چالشی کردن انتخابات مهم‌ترین برنامه دشمن است.

چالشی کردن انتخابات مهم‌ترین برنامه دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست سیاسی فرهنگیان بسیجی دشتستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتر این نظام در عرصه‌های مختلف هستیم.
وی افزود: ولایت فقیه مهم‌ترین رکن نظام است و امروز تمام ترفندهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه و حضور گسترده مردم با شکست مواجه شده است.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان انقلاب در صدد هستند با ایجاد جو کاذب و مسموم از مشارکت گسترده در صحنه انتخابات ممانعت به عمل آورند، خاطر نشان کرد: نیروهای دلسوز انقلاب باید با هوشیاری هر چه تمام‌تر و با گوش دادن به منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر حضور پرشورتر در انتخابات نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.
رضایی تصریح کرد: چالشی کردن انتخابات به منظور جلوگیری از نفوذ بیشتر انقلاب اسلامی در سطح جهان و همچنین با مشکل مواجه ساختن بیداری اسلامی که برگرفته از انقلاب عظیم ملت ایران اسلامی است از مهم‌ترین برنامه‌ها و از اهداف شوم دشمنان نظام است.
وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی ملت ایران که برگرفته از عاشورای حسینی است، اضافه کرد: آنهایی که امروز مرعوبانه با کوچکترین فشار دشمن در زمین خودی نقش دشمن را ایفا می‌کنند و صدای دشمن از حلقوم آنان بلند می‌شود باید بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب "چنان سیلی محکمی خواهند خورد که باور آن در ذهنشان هم برایشان قابل تصور نخواهد بود".
رضایی در ادامه به برخی ویژگی‌های نماینده اصلح از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: روحیه ولایت‌مداری، عدالت‌محوری، تعهد و تخصص، حزب‌اللهی و انقلابی و ضد استکباری بودن از جمله آن ویژگی‌هاست.
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) در ادامه در ارتباط با شرایط یک نماینده انقلابی اذعان کرد: بررسی سوابق افراد در عرصه‌های مختلف کمک بسیار شایانی در این زمینه می‌کند.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول