اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

مشارکت مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: مشارکت مردم در انتخابات نشانه حقانیت و اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی است.

مشارکت مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کبری مهرورز در جمع شهرداران، فرمانداران، روسای شوراهای شهر و شهرستان به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: هر اجتماعی برای زنده بودن نیازمند مشارکت اعضای خود است و در واقع مشارکت پویایی و هویت یک گروه است.
وی، مشارکت را حق مردم دانست و اذعان داشت: این امر بیش از هر چیز نیازمند اقدام آگاهانه مردم است و مشارکت امری تحمیلی و یا دعوتی نیست بلکه بخشی از حقی است که باید از آن استفاده کرد.
این مسئول، با اشاره به اینکه امروزه انقلاب اسلامی توانسته است ندای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را در اقصی نقاط دنیا به ویژه در خاورمیانه به گوش حق‌طلبان برساند، افزود: انقلاب اسلامی موج بیداری اسلامی را که نشات گرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی است در منطقه ایجاد کرده و به طور یقین با موج توطئه‌گری‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی مواجه است و به همین منظور انتخابات آینده بسیار مهم و حساس است.
وی، مردم را صاحبان اصلی حکومت و نظام قلمداد کرد و بیان داشت: مردم با حضور چشمگیر خود در صحنه انتخابات مانند گذشته بار دیگر حقانیت و اقتدار نظام را در عرصه بین‌المللی به نمایش می‌گذارند.
مهرورز، خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم می‌تواند اقتدار سیاسی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه‌های داخلی و خارجی به نمایش بگذارد.
وی، دستیابی به هدف مشارکت حداکثری را نیازمند تلاش و همت مسئولان و مدیران و خدمتگزاران نامید و یادآور شد: مسئولان باید بتوانند فضایی را در جامعه و یا در قلمرو مدیریت خود ایجاد کنند تا مردم و رای ‌دهندگان با انگیزه و نشاط پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.
جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان، ارائه خدمات و عملکرد شایسته، برقراری ارتباط مستمر با مردم و برطرف کردن مسایل و مشکلاتی که موجب سطح رضایت‌مندی شود را مورد تاکید مسئولان مذکور قرار داد و افزود: این امر زمینه حضور مشارکت حداکثری را فراهم می‌کند.
وی، ایجاد وحدت و همدلی بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی به عنوان پایگاه اجتماعی و پناهگاه مردمی برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم برشمرد.
مهرورز، تشکیل کمیته راهبردی ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان توسط شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات محلی و تلاش و جدیت برای برطرف کردن موانع و حلقه‌هایی که موجب نارضایتی مردم شود را ضروری دانست.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول