اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل:

اصولگرای واقعی رنگ خدایی و ولایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: ‌اصولگرای واقعی در نظام اسلامی ما برای همیشه رنگ خدایی و ولایی دارد و به غیر از آن هیچ رنگی به خود نمی‌گیرد.

اصولگرای واقعی رنگ خدایی و ولایی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی عصر دیروز در همایش جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل که با شعار بصیرت و وحدت در سایه ولایت در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال به بندگان خود از طریق رسول و نبی مکرم اسلام توصیه می‌کند که در تمام حرکت‌ها و کارها باید رنگ و بوی خدایی داشت چرا که هر حرکتی غیر از این و به مقصد غیر بی‌نتیجه و نافرجام است.
وی با اعلام اینکه همه حرکت‌ها باید برای خدا و به خاطر ارزشمداری و حفظ حرمت‌ها باشد، تصریح کرد: ما حتی در صحنه انتخابات باید نه به نفع و ضرر کسی بلکه با در نظر گرفتن نفع و رضای خدا حرکتمان را انجام دهیم و بگذاریم این حرکت به فرجام و نتیجه روشن و قابل قبولی برسد.
نوروزی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: جبهه متحد اصولگرایی به عنوان مجموعه ناب و ارزشمند وابسته به جریان خاص نیست بلکه تمام حرکت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و نگرش‌ها و نشست و برخاست‌ها در قالب این جبهه به خاطر رضای الهی و خدمتگزاری به مردم است که در آستانه انتخابات نیز این مجموعه وظیفه خود دانسته تا به مردم روشنگری کرده و ملاک و معیار تشخیص صحیح را بدهد.
این مسئول اضافه کرد: کار خدایی کردن از مجرای ولایت می‌گذرد چرا که بدون ولایت هیچ کاری به رضای الهی و اسباب آرامش بشریت ختم نمی‌شود.
وی تکیه بر ولی و رهبر صالح را تنها راه نجات و فلاح توصیف کرد و ادامه داد: با دوری از هرگونه حرکت‌های فتنه‌گرانه و انحرافی و زاویه گرفتن از مسیر ولایت جبهه متحد اصولگرایی خود را تابع ولایت می‌داند و از چنین جریان‌های بی‌سرانجام اعلام برائت می‌کند.
به گزارش فارس، رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: اگر در عصر نبی مکرم اسلام بودیم ما باید در جایگاه حمزه سیدالشهدا، اگر در عصر حضرت علی (ع) بودیم و معاویه و عمروعاص توطئه می‌کردند باید در هیبت عمار و در عصر امام حسین (ع) با وجود شمر و یزید ملعون در لباس حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) ظاهر می‌شدیم تا تبعیت خود را از ولایت نشان دهیم.
وی تابع بودن از ولایت را شعار اصیل جبهه متحد اصولگرایی دانست و افزود: ما نه در قالب جریان حزبی خاص و نه شعار و اهداف رنگین حرکت خود را با تبعیت از خداوند، شریعت خدا، دین اسلام و ولایت منسجم کردیم و معتقدیم قدم گذاشتن خارج از این محدوده حرکتی باطل و گناه‌آلود است.
نوروزی تصریح کرد: ‌اگر خداوند و رسول او حکمی صادر کند، هیچ مؤمن و مؤمنه‌ای حق اختیار در برابر حکم الهی را ندارد و ما نیز به مانند این حرکت در قالب جبهه متحد اصولگرایی تا آخر در برابر خط ولایت اختیاری از خود نداریم و تابع چنین مرام و مسلک هستیم.
رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد هر کس از مسیر ولایت زاویه بگیرد و یا جدا شود به یقین از مردم و اصولگرایان نیست لذا انتظار می‌رود اصولگرایان متعهد، با حفظ انسجام و وحدت و برائت از راه فتنه و انحراف در انتخابات پیش رو، صحنه با شکوه دلدادگی به ولایت را خلق کنند.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول