اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس:

وحدت اصولگرایان فارس کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان فارس با بیان اینکه در این دوره از انتخابات وحدت کم‌نظیر و چشمگیری بین اصولگرایان این استان حکمفرماست، گفت: اسامی کاندیداهای این جبهه در فارس تاکنون نهایی نشده است.

وحدت اصولگرایان فارس کم‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ابراهیم شعرا در گردهمایی مشترک اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فارس با اعضای کمیته‌های این جبهه در شهرستان‌های فارس که در شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار شد، اظهار داشت: اسامی نهایی شده کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان فارس پس از طی مراحل مختلف و نهایی شدن اسامی افراد از طریق مراجع ذی‌ربط اعلام می‌شود.

وی به بیان فلسفه وجودی تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در کشور پرداخت و افزود: پس از جریانات فتنه سال 88، جامعتین روحانیت و مدرسان بر خود تکلیف دانستند تا در این دوره از انتخابات ورود پیدا کرده و بین نیروهای اصولگرا وحدت ایجاد کنند و این در حالی است که این بزرگان در هیچ دوره‌ای از انتخابات وارد این بحث نمی‌شدند.

شعرا با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی از تمام اصولگرایان خواسته‌اند تا به یکدیگر بپیوندند، تصریح کرد: هنوز دستمان به سوی جبهه پایداری برای پیوستن به جبهه متحد اصولگرایان دراز است و همان‌گونه که آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشته‌اند، جشن پیروزی اصولگرایان را با وحدت و نه با تفرقه باید گرفت.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس اضافه کرد: اصلاح‌طلبان بهتر بود که قبل از نام‌نویسی و کاندیداتوری مجلس نهم نسبت به گذشته خود اظهار ندامت می‌کردند چرا که عملکردشان در سال‌های اخیر از اذهان عمومی پاک نمی‌شود.

شعرا با اشاره به منشور اصولگرایی که توسط جامعتین تنظیم و تدوین شده است، اضافه کرد: در این منشور 12 بند بایدها و 12 بند نبایدها آمده است و اصولگرایان در جبهه متحد تاکنون به این موارد التزام داشته و جلو رفته‌اند.

وی با بیان اینکه در تهران هفت نفر به عنوان شورای داوری و هشت نفر نیز به عنوان هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان تعیین شده و به 8+7 لقب یافته‌اند، گفت: به دنبال آن در استان‌ها نیز به همین منوال کارها به جلو رفت و در فارس با همدلی و وحدت چشمگیری امور دنبال می‌شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: هفت تا 9 نفر به عنوان مسئولان حوزه انتخابیه و در هر شهرستان نیز پنج تا هفت نفر به همین عنوان انتخاب شده‌اند که با وحدت کامل در سطح این استان پیش رفته که امیدواریم تا آخر نیز این رویه ادامه یابد.

شعرا به ویژگی‌های کاندیداهای اصولگرا اشاره و بیان کرد: این افراد باید دارای چند ویژ‌گی اثباتی و ایجابی و سلبی باشند که در رأس آن معتقد به اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی التزام به کار جمعی و پیگیری آرمان‌های نظام، مورد اعتماد بودن برای اقشار مختلف مردم، جریانات اصولگرایی و نخبگان را از دیگر ویژگی‌های کاندیداهای اصولگرایان برشمرد و خاطرنشان کرد: این کاندیداها باید دارای قدرت تأثیرگذاری بر مخاطبان، مردم و مسئولان باشند و توانایی سازماندهی، بسیج افراد و گروه‌ها را داشته باشند و همچنین ملزم شوند که وقت مناسب برای پیگیری و حضور در فعالیت‌های این جبهه را اختصاص دهند.

شعرا به ویژگی‌های سلبی کاندیداهای اصولگرا اشاره کرد و افزود: عدم انتصاب و عضویت در هر یک از احزاب سیاسی و گروه‌های رقیب و غیر اصولگرا، عدم وابستگی و هواداری به جریانات فتنه‌گر، منحرف و فاسد، عدم اشتهار به تندروی، تعصب و غیر قابل انعطاف بودن، از جمله ویژگی‌هایی است که کاندیداهای اصولگرا باید داشته باشند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس همچنین به برنامه‌های زمان‌بندی شده در مراحل مختلف انتخابات توسط این جبهه اشاره کرد و گفت: از هم‌اکنون تا هنگام تبلیغات و انجام انتخابات به طور کامل برنامه ‌زمان‌بندی داریم تا به یاری خدا شاهد و ناظر انتخاباتی پرشور، پاک و سالم با حضور حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول