اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات سمنان مشخص شد

گوی سبقت مجلس نهم در سمنان در دست اصولگرایان

خبرگزاری فارس: اصولگرایان بیشترین شمار داوطلبان حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان سمنان به خود اختصاص دادند.

گوی سبقت مجلس نهم در سمنان در دست اصولگرایان
علی‏رضا خلخالی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به ترکیب سیاسی کاندیداهای ثبت‏نامی در استان سمنان اظهار کرد: از مجموع 54 داوطلب حضور در انتخابات، 21 کاندیدا مستقل، 10 کاندیدا اصلاح‏طلب و 23 کاندیدا اصول‏گرا هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان همچنین در پاسخ به سئوالی در ارتباط با نحوه روند اجرایی انتخابات در این استان گفت: روند اجرایی انتخابات به شکل مطلوبی در حال پیگیری بوده و تاکنون مشکل خاصی در این استان وجود نداشته است.
خلخالی اضافه کرد: فعالیت هیئت‏های اجرایی انتخابات مطلوب بوده و مسئولان و دست‏اندرکاران انتخاباتی پیگیر امور هستند و کارها در شرایط عادی پیگیری می‏شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
 
* تبلیغات انتخاباتی در برهه کنونی قانونی نیست
وی افزود: تبلیغات انتخاباتی در برهه کنونی قانونی نیست و هنوز به کسی اعلام نشده است که می‏تواند کار انتخاباتی انجام دهد؛ چرا که تایید و رد نهایی صلاحیت‏ها توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان در روز دوم اسفند ماه اعلام می‏شود و هیچ کس تا قبل از چهارم اسفند حق ورود به عرصه انتخابات را ندارد.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: با هرگونه رفتاری که شائبه انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام در بر داشته باشد، برخورد می‏شود.
خلخالی ادامه داد: مسئولان انتخاباتی استان سمنان هرگونه تخریب و سخنرانی را رصد می‏کنند و این بررسی‏ها تا لحظه آخر در تعیین صلاحیت‏ها نقش دارد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول